www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 20 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбасбька ОДПІ інформує
Версія для друку Написати листа
В Електронному кабінеті запроваджені сервіси з автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ

В Електронному кабінеті ДФС реалізовано автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та додатку 1 «Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)», додатку 5 «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)», додатку 6 «Довідка (Д6) подається платниками, які заповнюють рядок 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів» на підставі даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН).
Для автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та вище зазначених додатків необхідно в приватній частині Електронного кабінету при створенні документа звітності проставити відмітку «заповнити на основі даних ДФС». Після чого на підставі відомостей, внесених в ЄРПН, заповнюються дані рядків податкової декларації з ПДВ та відповідних таблиць:
- Таблиця 1 (Д1) «Коригування податкових зобов'язань згідно зі статтею 192 та пунктом 199.1 статті 199 розділу V Кодексу»;
- Таблиця 2 (Д1) «Коригування податкового кредиту згідно зі статтею 192 розділу V Кодексу»;
- Таблиця 1 розділу І Податкові зобов’язання (Д5) «Операції на митній території України, що оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою та ставкою 7%, крім ввезення товарів на митну територію України»;
- Таблиця 1 розділу ІІ Податковий кредит (Д5) «Операції придбання з податком на додану вартість, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою та ставкою 7%»;
- Таблиця 1 (Д6) «Операції, що не є об'єктом оподаткування (стаття 196 розділу V Кодексу), операції з постачання послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено відповідно до пунктів 186.2, 186.3 статті 186 розділу V Кодексу за межами митної території України, операції, які звільнені від оподаткування (стаття 197 розділу V Кодексу, підрозділ 2 розділу XX Кодексу, міжнародні договори (угоди))».
Зазначений сервіс працює в тестовому режимі.
Додатково повідомляємо, що розділ «СЕА ПДВ» доповнено новим сервісом «Інформація про суму перевищення». За допомогою даного сервісу платникам надано можливість перегляду інформації щодо даних розрахунку суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН.
У разі виникнення у платників питань щодо роботи сервісу автозаповнення, прохання копії екрану Електронного кабінету та суть питання надсилати на адресу infozvit@sfs.gov.ua


Конвертаційний центр з обігом більше 180 млн. грн. ліквідовано на Дніпропетровщині

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили діяльність конвертаційного центру, обіг якого протягом 2017-2018 рр. перевищив 180 млн. грн.
В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 та ч. 2 ст. 205 КК України було встановлено організовану групу осіб, які надавали підприємствам реального сектору економіки, переважно Дніпропетровської та Київської областей, послуги в ухиленні від сплати податків та незаконного переведення грошових коштів з безготівкової форми в готівку.
Для реалізації злочинних намірів учасниками угрупування було зареєстровано на підставних осіб, без мети здійснення підприємницької діяльності, виключно з метою переводу безготівкових коштів у готівку,низку суб’єктів господарювання. На їх рахунки підприємства-вигодонабувачі перераховували безготівкові грошові кошти за нібито придбані ТМЦ (товари та послуги), які у подальшому знімались готівкою у банківських установах та повертались замовникам послуг за вирахуванням 12% «винагороди» за послугу конвертації.
Таким чином протягом 2017-2018 років через підконтрольні підприємства було проконвертовано більше 180 млн. грн.
На підставі ухвал суду проведено низку обшуків у офісних та складських приміщеннях «конверту», а також за адресами проживання фігурантів та номінальних директорів. За результатами обшуків вилучено бухгалтерські документи підконтрольних СГД та компаній-вигодунабувачів, чорнові записи, печатки та відбитки печаток, комп’ютерну техніку та мобільні телефони, 36 тонн виробів з алюмінію загальною вартістю 2,1 млн. грн.
Окрім того, накладено арешт на суми ліміту ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ підконтрольних підприємств на загальну суму 208,5 тис. грн., а також на розрахункові рахунки підприємств в банківських установах із залишком коштів більше 2,2 млн. грн.
Триває слідство.

Співробітниками слідчого управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області розслідуються 467 злочинів

Протягом січня - липня 2018 року слідчими підрозділами фінансових розслідувань органів ДФС у Дніпропетровській області прийнято до розслідування 349 кримінальних проваджень. Загалом, в області розслідується 467 злочинів у сфері економіки.
Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались слідчими впродовж семи місяців поточного року, закінчено 123 кримінальних провадження, з яких 57 скеровано до суду з обвинувальними актами.
Крім того, з січня по липень 2018 року за підслідністю направлено 132 кримінальних провадження; приєднано до інших проваджень - 70.
Завдяки роботі слідчих встановлено збитків у закінчених кримінальних провадженнях (направлених до суду) у сумі 66 млн 1 тис. грн, з яких відшкодовано 10 млн 918 тис. грн.

Діють нові коефіцієнти нормативної грошової оцінки землі

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з 17 липня 2018 року набрав чинності наказ Мінагрополітики та продовольства України від 27 березня 2018 року № 162 (далі – Наказ № 162), яким внесено зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (далі – Порядок), затверджений наказом Мінагрополітики та продовольства України від 25 листопада 2016 року № 489.
Порядком передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, та у разі, якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки, застосовується із значенням 3,0.
Нагадуємо, що Наказ № 162 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 17.04.2018 № 30.

Торговий об’єкт, який не є відокремленим підрозділом підприємства і не здійснює готівкові розрахунки, не веде касову книгу

Західно-Донбасбька ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до п. 39 розділу IV Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148 (далі – Положення № 148), установи/підприємства відображають у касовій книзі (додаток 5 до Положення № 148) усі надходження і видачу готівки в національній валюті.
Кожна/кожне установа/підприємство (юридична особа), що має касу, веде одну касову книгу для обліку операцій з готівкою в національній валюті (без урахування кас відокремлених підрозділів).
Відокремлені підрозділи установ/підприємств, які проводять операції з приймання готівки за продану продукцію (товари, роботи, послуги) з оформленням її прибутковим касовим ордером, а також з видачі готівки на виплати, пов’язані з оплатою праці, виробничі (господарські) потреби, інші операції з оформленням їх видатковими касовими ордерами і відомостями, ведуть касову книгу.
Відокремлені підрозділи установ/підприємств, страхові агенти, брокери, розповсюджувачі лотерей, які здійснюють готівкові розрахунки із застосуванням реєстратора розрахункових операцій та книги обліку розрахункових операцій, але не проводять операцій з приймання (видачі) готівки за касовими ордерами, а також фізичні особи – підприємці касової книги не ведуть.
Враховуючи вищевикладене, торгові об’єкти, які не є відокремленими підрозділами установи/підприємства та не проводять операції з приймання готівки за касовими ордерами, касові книги не ведуть.

Податковий (звітний) період для плати за землю

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) плата за землю – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік (п. 285.1 ст. 285).
Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців) (п. 285.2 ст. 285 ПКУ).

Про зміни, внесені до Порядку обліку платників податків і зборів

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 27 червня 2018 року № 589 «Про затвердження змін до Порядку обліку платників податків і зборів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 липня 2018 року за № 851/32303 (далі – Наказ № 589), затверджені зміни до Порядку обліку патників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09 грудня 2011 року № 1588 із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 травня 2014 року №503/25280 (далі – Порядок).
Звертаємо увагу на основні зміни, внесені Наказом № 589 до Порядку.
Так, Наказом № 589, зокрема:
визначено порядок обліку в контролюючих органах представництв донорських установ в Україні;
урегульовано порядок обліку великих платників податків за неосновним місцем обліку в Офісі великих платників податків ДФС або його територіальних підрозділах;
уточнено порядок зняття з обліку фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність;
спрощено порядок подання заяви за формою № 1-РПП у разі подання відомостей про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку;
урегульовано порядок дій та обліку відокремлених підрозділів іноземних компаній, організацій у разі неподання у встановлені строки документів для взяття на облік в контролюючих органах;
уточнено вимоги щодо формування контролюючими органами облікових справ платників податків;
уточнено вимоги до пакету документів, що передається при переведенні платника на обслуговування з одного контролюючого органу до іншого.
Наказ № 589 набирає чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування, а саме 24.08.2018 (опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 14.08.2018 № 62 ).

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор