www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 25 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Інформація для суб’єктів господарювання
Версія для друку Написати листа

    Адміністративні послуги в сфері зовнішньоекономічної діяльності надаються департаментом економічного розвитку облдержадміністрації, а саме:
    1. Разова (індивідуальна) ліцензія на здійснення суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності зовнішньоекономічних операцій;
    2. Ліцензія на здійснення суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності експорту товарів;
    3. Ліцензія на здійснення суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності імпорту товарів;
    4. Державна реєстрація договорів (контрактів) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора.
    Найбільш затребуваною адміністративною послугою є разова (індивідуальна) ліцензія на здійснення суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності зовнішньоекономічних операцій.
    Нормативно-правова база: Закон України “Про зовнішньоекономічну діяльність” (ст.16, ст.37); наказ Міністерства економіки України від 17.04.2000 № 47 “Про затвердження Положення про порядок видачі разових (індивідуальних) ліцензій”.
    Підстава для звернення: застосування до суб’єкта господарювання спеціальних санкцій відповідно до ст.37 Закону України “Про зовнішньоекономічну діяльність”.
    Термін надання послуги становить 5 робочих днів або 15 робочих днів (у залежності від особливостей конкретної зовнішньоекономічної операції).
    Послуга платна.
    Додаткову інформацію та консультації можна отримати за телефонами: (056)742-88-26; (056)742-80-31.

    НФОРМАЦІЙНА КАРТКА
    АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

    Разова (індивідуальна) ліцензія на здійснення суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності зовнішньоекономічних операцій
    (назва адміністративної послуги)
    Департамент економічного розвитку
    Дніпропетровської обласної державної адміністрації
    (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)
    Нормативні акти, якими регламентується надання
    адміністративної послуги
    1.Закон и УкраїниЗакон України “Про адміністративні послуги”.
    Закон України “Про зовнішньо-економічну діяльність” від 16.04.1991 № 959-XII.
    2. Акти Кабінету Міністрів УкраїниПостанова Кабінету Міністрів України “Про державний збір за видачу разових (індивідуальних) ліцензій із суб’єктів зовнішньоекономічної діяльністі, що порушили Закон УРСР “Про зовнішньоекономічну діяльність”
    від 21.04.1998 № 524.
    3.Акти центральних органів виконавчої владиНаказ Міністерства економіки України “Про затвердження
    положення про порядок видачі разових (індивідуальних) ліцензій”
    від 17.04.2000 № 47.
    Наказ Міністерства економіки України “Про делегування повноважень щодо видачі документів дозвільного характеру” від 17.04.2000 № 50.
    4. Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування-
    Умови отримання адміністративної послуги
    5.Підстава для одержання адміністративної послугиЗдійснення зовнішньоекономічної операції суб’єктом зовнішньо-економічної діяльності області, до якого застосовано спеціальну санкцію, передбачену ст. 37 Закону України “Про зовнішньоекономічну діяльність”.
    6.Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них1. Лист-звернення щодо оформлення ліцензії в довільній формі, підписаний керівником суб’єкта зовнішньо-економічної діяльності на офіційному бланку.
    2. Заявка на ліцензію, оформлена за формою, затвердженою наказом Міністерства економіки України від 17.04.2000 № 47 (форма додається).
    3. Копії контракту, специфікацій, додатків та інших документів, які є невід’ємними частинами контракту, завірені керівником підприємства.
    4. Сертифікат про походження товару або експертний висновок з визначенням країни походження та коду товару відповідно до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, виданий Торгово-промисловою палатою України або регіональними торгово-промисловими палатами (подається тільки для одержання ліцензії на експорт товарів).
    5. Документ про сплату державного збору за видачу ліцензії.
    Також суб’єкт зовнішньоекономічної діяльності має право надавати документи та інформацію, що будуть враховуватися при видачі ліцензії:
    1. Висновок експертної організації про відповідність контрактної ціни рівню цін кон’юнктури ринку на товари, що поставляються за конкретною зовнішньоекономічною операцією (або калькуляцію собівартості товарів).
    2. Документи та інформація, які засвідчують ужиття практичних заходів щодо припинення правопорушення, яке призвело до застосування режиму індивідуального ліцензування.
    7.Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послугиЗаявка та документи, що додаються до неї, подаються адміністратору ЦНАП особисто суб’єктом звернення або його представником (законним представником), надсилаються поштою, а також можуть подаватися в електронній формі суб’єктом звернення або його представником (законним представником) через інформаційні системи державних органів, у тому числі веб-портал “Регіональний віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпро-петровської області” з використанням електронного цифрового підпису та альтернативних електронному цифровому підпису засобів ідентифікації заявників.
    8.Платність (безоплатність) надання адміністративної послугиПлатна.
    У разі платності:
    8.1.Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується платаПостанова Кабінету Міністрів України “Про державний збір за видачу разових (індивідуальних) ліцензій із суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, що порушили Закон УРСР “Про зовнішньоекономічну діяльність”
    від 21.04.1998 № 524.
    8.2.Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугуРозмір плати за видачу ліцензії становить 0,2 % вартості товарів (продукції, робіт, послуг) за зовнішньоекономічною операцією. Перерахунки валюти здійснюються за курсом, установленим Національним банком України на дату платежу.
    Кошти за видачу ліцензії перераховуються до обласного бюджету.
    8.3.Реквізити для внесення плати за надання адміністративної послугиПризначення платежу 22010200 – плата за ліцензії на певні види господарської діяльності та сертифікати, що видаються Радою Міністрів Автономної Республіки Крим, виконавчими органами місцевих рад і місцевими органами виконавчої влади.
    Банк отримувача – ГУДКСУ у Дніпропетровській області
    (код отримувача (ЄДРПОУ) – 37988155).
    805012 – код банку (МФО ГУДКСУ).
    31414511700001 – рахунок загального фонду обласного бюджету.
    9.Строк надання адміністративної послуги15 робочих днів.
    10. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги1. Невідповідність поданих документів чинному законодавству України, вимогам наказу Мінекономіки від 17.04.2000 № 47.
    2. У разі одержання від Мінекономіки інформації про невжиття суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності заходів щодо приведення своєї діяльності у сфері зовнішньо-економічної діяльності у відповідність до вимог чинного законодавства, повернення валютних та матеріальних цінностей з-за кордону.
    11.Результат надання адміністративної послугиЛіцензія (один/два примірники) або лист з обґрунтуванням причин відмови.
    12.Способи отримання відповіді (результату)Адміністратор ЦНАП видає результат надання адміністративної послуги
    (один/два примірники ліцензії або лист про відмову) суб’єкту звернення
    або його представнику (законному представнику) при наявності документа, що посвідчує особу, або оригіналу довіреності.
    13.Примітка
    Номер телефону для отримання консультацій з питань надання адмініс-тративної послуги: (056) 7428031, (056) 742 88 26


    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор