www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 29 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС інформує
Версія для друку Написати листа
На розвиток дорожньої інфраструктури ДФС спрямовано 3,2 млрд гривень

У січні – жовтні 2018 року додаткові надходження митних платежів, які у рамках експерименту мають бути спрямовані на реконструкцію доріг, складають 3,2 млрд гривень.
Найбільші суми спрямували Одеська митниця – 1 млрд грн, Запорізька – 355,3 млн грн та Київська міська – 248,6 млн гривень.
Нагадаємо, що експеримент з фінансового забезпечення реконструкції та поточного ремонту автомобільних доріг триває з вересня 2015 року. Відповідно до нього 50% від суми перевиконання щомісячних планових митних платежів (мито, акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів, податок на додану вартість з ввезених на митну територію України товарів) направляється у спеціальні фонди відповідних регіональних бюджетів.
Спочатку пілотний проект проводився в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях. Минулого року участь в експерименті взяли всі митниці ДФС. На поточний рік експеримент було подовжено.


У жовтні роботодавці офіційно оформили працю 644,6 тис. найманих осіб

Роботодавці почали масово реєструвати найманих працівників. Так, у жовтні 2018 року офіційно працевлаштовано 644,6 тис. найманих осіб, що у 2 рази більше, ніж у серпні цього року, тобто до прийняття Урядом Розпорядження №649-р «Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення». У вересні цього року роботодавці офіційно оформили працю майже 490 тис. найманих осіб. Така позитивна тенденція є результатом заходів щодо легалізації найманої праці та заробітної плати, які вживаються органами ДФС спільно з Держпраці, Пенсійним фондом України, іншими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Найбільше найманих осіб працевлаштовано роботодавцями, що здійснюють діяльність у сфері роздрібної торгівлі, – 78 тис. найманих працівників.
На другому місці – сфера громадського харчування, там офіційно зареєстровано працю 29,3 тис. працівників. На третьому – 18,2 тис. найманих працівників на будівництві.
Переконувати роботодавців офіційно оформити працю своїх робітників працівникам фіскальної служби доводиться під час перевірок. Так, на Харківщині проведено перевірки розгалужених торгівельних мереж та супермаркетів міста, під час яких увагу роботодавців звернуто на відповідальність за використання неоформленої праці. Як приклад, за результатами вжитих заходів одним з товариств з обмеженою відповідальністю, яке здійснює роздрібну торгівлю продуктами харчування в одній з мереж мінімаркетів, під час перевірки подано повідомлення про прийняття на роботу 73 найманих працівників.
А у Києві ще до початку запланованої перевірки ГУ ДФС у м. Києві з управлінням Держпраці одного з товариств, останнім було подано до органів ДФС повідомлення про прийняття на роботу 63 найманих осіб.
Також у Харкові під час перевірки товариства, яке здійснює будівництво, було виявлено 25 найманих осіб, які працювали без оформлення трудових відносин. Управлінням Держпраці визначено порушнику трудового законодавства штрафні санкції у сумі 2,8 млн гривень.
У ДФС прогнозують, що кількість офіційно зареєстрованих робітників зростатиме і надалі. Так, завдяки вжитим заходам з детінізації праці у листопаді – грудні поточного року очікується збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів податків, зборів, платежів та єдиного внеску. Додаткові надходження до бюджетів складуть:
- податку на доходи фізичних осіб – понад 800 млн грн;
- військового збору – близько 70 млн грн;
- єдиного внеску – понад 1,1 млрд гривень.

Співробітники ГУ ДФС у Дніпопетровській області припинили незаконну діяльність двох автозаправок

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпопетровській області припинили незаконну діяльність двох автозаправок, через які реалізовувався зріджений газ, без наявності відповідних дозвільних документів. В рамках проведення операції «Акциз-2018» спільно з муніципальною гвардією та національною поліцією було встановлено дві АГЗС, що здійснювали діяльність на території міста, де реалізовували пальне невідомого походження, не маючи при цьому відповідних дозвільних документів.
За результатами проведених заходів складено два протоколи огляду місць зберігання та реалізації пального. З незаконного обігу вилучено скраплений газ пропан-бутан, ті відповідне газо-заправне обладнання загальною вартісттю близько 1 млн. грн. Наразі проводяться заходи щодо встановлення походження сировини що реалізовувалась та осіб причетних до незаконної діяльності даних АГЗС.
Західнодонбаський регіон тримає курс на детінізацію ринку праці

У Західнодонбаському регіоні триває постійна системна робота з тіньовою зайнятістю населення задля легалізації трудових відносин між роботодавцями та найманими працівниками. Постійно проводяться семінари, співбесіди та заслуховування керівників і головних бухгалтерів підприємств регіону з питання нарахування та виплати заробітної плати не нижче законодавчо встановленого мінімального рівня та легалізації найманих працівників.
Періодично в місцях масової торгівлі та на ринках організовується інформування суб’єктів підприємницької діяльності у вигляді оголошень, розповсюджуються буклети, пам’ятки, в яких розглядаються питання належного оформлення трудових угод з найманими працівниками.
Слід зазначити, що за результатами вжитих заходів протягом 2018 року підвищили рівень виплати заробітної плати 212 суб’єктів господарської діяльності – юридичних осіб та ФОП. Додаткові надходження до бюджету від легалізації зайнятості населення з податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати складають понад 1400 тис. гривень та з єдиного соціального внеску 1720 тис. гривень. Протягом 2018 року до Західно-Донбаського управління надійшло 9904 повідомлення про прийняття працівників на роботу.
«В умовах децентралізації влади якість життя та успіх соціально-економічних проектів громад безпосередньо залежить від податкових надходжень в місцевий бюджет. Наша легальна зарплата, з якої здійснено всі визначені законом відрахування в бюджет, - це особистий внесок кожного в розвиток території, на якій проживаємо. Як результат - місцеві громади отримають додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб, а до державного бюджету буде спрямовано належні суми військового збору і єдиного внеску», - підкреслює начальник Західно-Донбаського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Геннадій Ткачук.
Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення
для формування та подання звітності

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що з метою забезпечення якісного сервісного обслуговування платників та комфортних умов щодо обміну електронними документами з контролюючими органами з 01 листопада 2018 року змінено сертифікати, які призначені для накладання електронного цифрового підпису та шифрування повідомлень на ДФС, і внесено зміни та доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (версія 1.26.12.0) (станом на 31.10.2018).

Перелік змін та доповнень (версія 1.26.12.0) (станом на 31.10.2018):

на виконання наказу Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 13 грудня 2016 року № 3639/5/1085 «Про затвердження Порядку надання інформації Державною фіскальною службою України на запити органів державної виконавчої служби та приватних виконавців» (з 01.11.2018) додано нові форми, а саме:
J1602901 – Запит про реєстраційні номери облікових карток платників податків – боржників – фізичних осіб або серію (за наявності) та номер паспорта боржників – фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, та/або джерела отримання доходів боржників – фізичних осіб;
J1603001 – Запит про наявні рахунки у боржників – юридичних осіб та/або фізичних осіб – підприємців, а також рахунки, відкриті боржником – юридичною особою через свої відокремлені підрозділи
J1702901 – Відповідь на запит про реєстраційні номери облікових карток платників податків – боржників – фізичних осіб або серію (за наявності) та номер паспорта боржників – фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, та/або джерела отримання доходів боржників – фізичних осіб;
J1703001 – Відповідь на запит про наявні рахунки у боржників – юридичних осіб та/або фізичних осіб – підприємців, а також рахунки, відкриті боржником – юридичною особою через свої відокремлені підрозділи;
на виконання наказу Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» (з 01.11.2018) додано нові версії документів, а саме:
J/F 1300305 – Заява про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
J/F 1400305 – Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
J/F 1400802 – Відмова в наданні довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням

Внесено зміни до форми податкової накладної
та до Порядку заповнення податкової накладної

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить, що наказом Міністерства фінансів України від 17 вересня 2018 року № 763, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12 жовтня 2018 року за № 1157/32609 (далі – Наказ № 763) внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307 «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» із змінами (далі – Порядок).
Зокрема, згідно змін, внесених Наказом № 763, у податковій накладній (далі – ПН) зазначається податковий номер платника ПДВ відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09 грудня 2011 року № 1588 із змінам та доповненнями.
Рядок ПН «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта», передбачений для заповнення даних щодо отримувача (покупця), заповнюється у разі постачання товарів/послуг платнику ПДВ та у разі складання ПН відповідно до п. 10 Порядку.
Абзац другий пункту 7 Порядку доповнено словами «у рядках «Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)» та «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» зазначаються дані головного підприємства – платника податку».
В абзаці першому пункту 9 Порядку слова «а у рядку «індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)» зазначається індивідуальний податковий номер оператора такої угоди» замінено словами «а у рядках, відведених для заповнення даних отримувача (покупця), зазначаються дані оператора такої угоди».
Наказ № 763 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 06.11.2018 № 85 і він набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування, тобто 01 грудня 2018 року, крім абзацу другого п. 6 та п. 8 Змін до Порядку заповнення податкової накладної, затверджених цим Наказом, які набирають чинності з 01 січня 2020 року.


Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор