www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 14 грудня 2018 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаська ОДПІ інформує
Версія для друку Написати листа
Надходження військового збору зросли майже на чверть

Протягом січня-серпня 2018 року до державного бюджету сплачено майже 11,8 млрд грн. військового збору. Заплановані показники виконано на 102,3%, бюджет додатково отримав 259,4 млн грн.
Цьогорічні показники перевищили відповідний період минулого року на 24,4%, або на 2,3 млрд гривень.
У серпні 2018 року на обороноздатність української армії платники перерахували 1,5 млрд грн, що на 5,3%, або на 77,9 млн грн. більше запланованого. Порівняно з серпнем 2017 року надходження військового збору зросли на 24,6%, або на 305,6 млн гривень.
Нагадаємо, що військовий збір було впроваджено в Україні з серпня 2014 року, його ставка становить 1,5% доходів, що підлягають оподаткуванню. Платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні.


Припинено діяльність підпільного цеху з виробництва фальсифікованого алкоголю

Оперативним управлінням Головного управління ДФС у Дніпропетровській області зупинено діяльність підпільного цеху з виробництва фальсифікованого алкоголю та незаконний продаж напоїв, які там вже встигли виготовити.
В рамках проведення операцій «Акциз 2018» та «Рубіж 2018» та розслідування кримінального провадження за ч. 3 ст. 204 КК України було встановлено жителя одного із міст на Дніпропетровщині, який організував у власному домоволодінні підпільний цех, в якому з недоброякісної сировини контрабандного походження незаконно виготовляв горілку, коньяк та вино, вживання яких може становити загрозу життю та здоров’ю людей. Розливали «готову продукцію» в тетрапаки та пластикову тару без будь-яких маркувань.
Збут фальсифікату здійснювався через мережу Інтернет, соціальні мережі, месенджери мобільних додатків, низку місцевих торгівельних об’єктів, а також через постійних клієнтів.
Для доставки продукції фігурант використовував власний автомобіль та послуги компаній-перевізників.
За результатами проведених обшуків з незаконного обігу вилучено та накладено арешт на 913 літрів спирту та 4 тис. 583 літри фальсифікату загальною вартістю майже 1,3 млн. грн., а також на 1 тис. 304 пачки цигарок та автомобіль, яким здійснювалось незаконне перевезення товару. Загальна вартість вилучених ТМЦ перевищує 1,5 млн. грн.
Окрім того, відібрані зразки вилучених алкогольних напоїв та спиртудля проведення відповідних експертиз.


Заключення трудового договору з найманим працівником необхідно і для ФОП – платника єдиного податку

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до ст. 21 Кодексу законів про працю України від 10 грудня 1971 року № 322-VIII із змінами та доповненнями (далі – КЗпП) трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Отже, фізичній особі – підприємцю (далі – ФОП) для прийняття працівника на роботу необхідно заключити трудовий договір з таким працівником відповідно до норм КЗпП.
Звертаємо увагу, що відповідно до п. 297.3 ст. 297 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) ФОП – платник єдиного податку виконує передбачені ПКУ функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь фізичної особи, яка перебуває з ним у трудових або цивільно-правових відносинах.
При цьому, облік найманих працівників ФОП повинна вести самостійно з додержанням умови перебування на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності щодо граничної кількості найманих працівників у відповідній групі платників єдиного податку.

За неналежне ведення бухгалтерської документації, на підставі якої нараховується ЄСВ – штраф!

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до п. 5 частини 11 ст. 25 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями за неналежне ведення бухгалтерської документації, на підставі якої нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, накладається штраф у розмірі від восьми до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Загальні правила щодо виправлення помилок, які виникли при реєстрації в ЄРПН попередніх розрахунків коригування

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що у розрахунку коригування (далі – РК), що складається у зв’язку з необхідністю виправлення помилок (неоднозначностей), допущених при попередньому коригуванні показників податкової накладної (далі – ПН), кожному рядку ПН, що коригується (з урахуванням наявності фактів коригування такого рядка, які мали місце раніше), відповідає два рядки РК:
у першому з них «обнуляється» (сторнується) рядок ПН, в якому містяться помилки, що підлягають виправленню;
у другому рядку зазначаються правильні показники.
При цьому обидва рядки не можуть мати один і той же номер; другому рядку може бути присвоєно тільки новий номер рядка, тобто, номер, якого не було в ПН.
Для виправлення помилок, які виникли при реєстрації в ЄРПН попередніх РК, одним РК можна внести зміни тільки до одного рядка ПН. У разі необхідності виправлення таких помилок в кількох рядках податкової накладної, складається відповідна кількість розрахунків коригування.
Нагадуємо, що відповідні роз’яснення надано у листі Державної фіскальної служби України від 22.06.2018 № 18983/7/99-99-15-03-02-17 «Про особливості складання розрахунків коригування до податкових накладних, що видаються покупцям – платникам ПДВ».
Важливо: вищевказані роз’яснення можуть використовуватися лише до моменту набрання чинності наказом Міністерства фінансів України, яким вбачається внесення змін до порядку складання податкових накладних/розрахунків коригування, та який знаходиться на погодженні в Державній регуляторній службі України.


Порядок інформування платника акцизного податку з реалізації пального про реквізити електронного рахунку

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до п. 16 розділу ІІІ Порядку електронного адміністрування реалізації пального (далі – Порядок № 113), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 113, електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично без укладення договору та на безоплатній основі. На електронний рахунок платник податку зараховує необхідну суму коштів виключно з власного поточного рахунка.
Згідно з п. 17 розділу ІІІ Порядку № 113 електронні рахунки відкриваються виключно на підставі реєстрів для Казначейства, які ДФС України після внесення осіб до реєстру платників протягом одного робочого дня надсилає Казначейству.
У реєстрі для Казначейства зазначаються найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника податку, податковий номер або номер та серія паспорта (для фізичних осіб – підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), номер бюджетного рахунка, код згідно з ЄДРПОУ та МФО органу Казначейства, до якого здійснюється перерахування податку до державного бюджету.
Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата відкриття такого рахунка, але не раніше першого дня початку перехідного періоду, встановленого абзацом другим п. 11 підрозділу 5 розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
Казначейство відповідно до вимог ст. 69 ПКУ надсилає ДФС Украни повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття. Після надходження такого повідомлення ДФС України інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка (п. 18 розділу ІІІ Порядку № 113).

Деякі особливості заповнення Звіту про контрольовані операції

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, які здійснюють контрольовані операції, що форма Звіту про контрольовані операції (далі – Звіт) та Порядок складання Звіту про контрольовані операції (далі – Порядок) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 № 8 із змінами та доповненнями.
Статтею 10 Конституції України встановлено, що державною мовою є українська мова.
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
Враховуючи зазначене, Звіт заповнюється українською мовою.
Відповідно до п. 2 розділу III Порядку у графі 2 основної частини Звіту «Загальні відомості про контрольовані операції» вказується повне найменування особи – сторони контрольованої операції, яке зазначено у контракті/договорі.
Згідно з пп. 1 п. 4 розділу IV Порядку у розділі «Відомості про особу, яка бере участь у контрольованих операціях» додатка до Звіту у рядку «Повне найменування особи» зазначається повне найменування, яке зазначено у контракті (угоді).
Отже, відомості щодо повного найменування особи, які наводяться у графі 2 основної частини Звіту «Загальні відомості про контрольовані операції» та у рядку «Повне найменування особи» розділу «Відомості про особу, яка бере участь у контрольованих операціях» додатка до Звіту зазначаються мовою, наведеною у контракті, при цьому Звіт заповнюється українською мовою.
Нагадуємо, що відповідно до пп. 39.4.2 п. 39.4 ст. 39 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов’язані подавати звіт про контрольовані операції центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, до 01 жовтня року, що настає за звітним, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор