www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 14 листопада 2018 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаська ОДПІ
Версія для друку Написати листа
З початку року 91 дніпропетровський підприємець позбувся ліцензій за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім

    Впродовж січня - вересня 2018 року місцеві бюджети Дніпропетровщини поповнилися на 68,7 млн грн від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, що на 5,5 млн грн. більше надходжень трьох кварталів минулого року.
    «Усього в області діє 13561 ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 5012 суб’єктам господарської діяльності. Наразі, протягом дев’яти місяців поточного року суб’єкти господарювання регіону отримали 11173 ліцензії, з них 5972 – на право здійснення торгівлі у роздріб алкогольних напоїв та 5201 – тютюнових виробів», - зазначив заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Сергій Кирпа.
    Разом з тим, з січня по вересень поточного року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 1919 ліцензій; анульовано - 1853, в тому числі - 91 за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.
    Режим роботи ЦОП

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників про встановлення нового режиму роботи центрів обслуговування платників.
    З метою удосконалення роботи центрів обслуговування платників встановлено режим роботи ЦОП органів ДФС: з понеділка по четвер ЦОП працюють з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю з 09 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.
    Також нагадуємо, що громадяни та бізнес також можуть скористатися зручними електронними сервісами, запровадженими ДФС України.
    ІТС «Електронний кабінет» у режимі 24/7 забезпечує цілий спектр безкоштовних послуг, частина з яких надається без електронної ідентифікації користувача, без відвідування центрів обслуговування платників та забезпечує можливість отримувати у режимі реального часу доступ до інформації з реєстрів та електронних систем ДФС.
    Крім того, в останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 Податкового кодексу України), час роботи центрів обслуговування платників подовжується до 20 год. 00 хвилин.
    Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
    http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/353675.html

    В «Електронному кабінеті» запроваджено сервіс,
    за допомогою якого перевіряється фіскальний касовий чек

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що ДФС України реалізовано електронний сервіс, який дозволяє покупцям товарів (послуг) здійснювати пошук і перегляд фіскального касового чека, який формується як традиційними реєстраторами розрахункових операцій (далі – РРО), так і електронним фіскальним чеком, створеним новими РРО.
    Запроваджений сервіс знаходиться у відкритій частині «Електронного кабінету», доступ до якого здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації особи за посиланням: cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check. Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести фіскальний номер РРО, дату та час видачі чека (для традиційних РРО).
    Пошук електронного чека здійснюється за його фіскальним номером і датою. Якщо електронний чек у системі не знайдено, необхідно зробити його фото та надіслати за електронною адресою: infozvit@sfs.gov.ua. ДФС України буде вивчено причину, через яку електронний чек не потрапив до системи та вжито відповідних заходів.
    Нагадуємо, що е-Receipt (електронний чек) – нова інформаційна система реєстрації та обліку РРО, яка передбачає тільки реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів і не потребує плати за користування нею. Електронний чек генерується, реєструється в системі ДФС і доповнюється QR-кодом, після чого передається на пристрій. Інформація про фіскальний номер чека та його QR-код зберігається в системі e-Receipt і буде доступною для перегляду в «Електронному кабінеті» як платником, так і покупцем.

    Сплата ЄСВ ФОП, яка в межах одного місяця
    припиняє підприємницьку діяльність та повторно реєструється

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 4 частини першої ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) є фізичні особи – підприємці (далі – ФОП), у тому числі ФОП – платники єдиного податку.
    Пунктами 1 та 4 частини другої ст. 6 Закону № 2464 визначено, що платник ЄСВ зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати ЄСВ, подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку в порядку та строки, визначені законодавством.
    Згідно з частиною восьмою ст. 4 Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами і доповненнями ФОП позбавляється статусу підприємця з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності цією фізичною особою.
    Останнім періодом, за який необхідно сплатити ЄСВ, буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності такої ФОП.
    Відповідно до частини четвертої ст. 6 Закону № 2464 у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП така фізична особа користується правами, виконує обов’язки та несе відповідальність, що передбачені для платника ЄСВ, в частині діяльності, яка здійснювалася нею як ФОП.
    Порядок взяття на облік ФОП передбачено розділу II Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 № 1162.
    У разі повторної реєстрації у платника ЄСВ виникають обов’язки відповідно до частини другої ст. 6 Закону № 2464.
    Отже, у разі припинення підприємницької діяльності ЄСВ сплачується за період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності у розмірі не менше мінімального страхового внеску на місяць протягом 10 календарних днів після граничного строку подання Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску із зазначенням типу форми «ліквідаційна»
    При повторній реєстрації підприємницької діяльності ЄСВ сплачується до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ, у розмірі не менше мінімального страхового внеску на місяць.
    Чинним законодавством не передбачено
    виправлення помилок у Таблиці даних платника ПДВ

    Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до п. 29 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (далі – Порядок), платник ПДВ має право подати до ДФС України Таблицю даних платника податку (далі – Таблиця) за встановленою формою згідно з додатком 3 до Порядку.
    Таблиця із поясненнями розглядається комісіями регіонального рівня протягом п’яти робочих днів після дня її отримання (п. 32 Порядку).
    Пунком 33 Порядку визначено, що комісії регіонального рівня приймають рішення про врахування або неврахування Таблиці, яке протягом операційного дня стає доступним платнику ПДВ в «Електронному кабінеті».
    У рішенні про неврахування Таблиці в обов’язковому порядку зазначається причина такого неврахування (п. 34 Порядку).
    Чинним законодавством не передбачено виправлення помилок у Таблиці даних платника. Але платник ПДВ, після прийняття рішення комісіями регіонального рівня про неврахування Таблиці, має право надіслати нову Таблицю з правильними даними.

    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор