www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 17 липня 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС інформує
Версія для друку Написати листа
Керівництво ГУ ДФС у Дніпропетровській області прийняло участь у засіданні колегії Державної служби України з питань праці

За організацією Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області, на чолі Голови Державної служби України з питань праці, Голови колегії Романа Чернеги у будівлі Дніпропетровської обласної державної адміністрації відбулося розширене засідання колегії Державної служби України з питань праці.
У заході прийняли участь представники Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області, Державної служби України з питань праці та керівник ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
На колегії розглядалися питання стосовно стану державного нагляду, промислової безпеки та охорони праці на підприємствах вугільної промисловості; застосування вимог нормативно-правових актів з охорони праці у сфері котлонагляду та підіймальних споруд з урахуванням змін у законодавстві; результатів роботи територіальних органів держпраці у частині здійснення державного контролю щодо своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати; заходів державного нагляду у сфері охорони праці та промислової безпеки та їх впливу на стан виробничого травматизму у галузях національної економіки у першому півріччі 2019 року і інші.
З доповіддю щодо легалізації найманої праці та заробітної плати і неприпустимості допуску до роботи найманих працівників без належного оформлення з ними трудових відносин виступила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна. Вона зазначила: «Основним показником роботи фіскальної служби області є 100 відсоткове забезпечення надходжень до державного та місцевих бюджетів податками та зборами. Бюджетоутворюючим податком є податок на доходи фізичних осіб. А зростання надходжень з цього податку дуже важливе, як для державного, так і місцевого бюджетів».
Спільними зусиллями фіскальної служби, Пенсійного фонду, Держпраці та органами місцевого самоврядування проведена широкомасштабна роз’яснювальна кампанія, завдяки якої легалізовано більше 100 тис. працівників у минулому році та майже 7 тисяч найманих працівників у поточному році. «Детінізація» принесла бюджету близько 30 мільйонів гривень додаткових надходжень з податку на доходи фізичних осіб та 54 мільйони гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
З початку року Комісіями, створеними при органах виконавчої влади з питання підвищення рівня заробітної плати та легалізації найманої праці, проведені зустрічі з 3600 суб’єктами господарювання.
Ці зустрічі дали позитивні результати, та до бюджету додатково надійшло близько 10 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб.
Також Ірина Сікіріна у виступі зауважила, що фіскальна служба області відповідно до Податкового кодексу України здійснює перевірки платників та у разі виявлення порушень трудового законодавства передає матеріали до Головного управління Держпраці у Дніпроопетровській області. Заходи, які вживає ГУ ДФС у Дніпропетровській області з Пенсійним фондом та Головним управлінням Держпраці Дніпропетровської області, дозволяють не тільки збільшити відрахування до бюджету, але й забезпечити захист прав громадян.
Голова Державної служби України з питань праці Роман Чернега ознайомив учасників заходу з Планом роботи колегії Державної служби України з питань праці на ІІ півріччя 2019 року.
Засідання пройшло в атмосфері конструктивного обговорення нагальних питань і шляхів їх вирішення.


Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області проведено лекцію для студентів вищого навчального закладу м. Дніпра

У приміщенні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області з метою ознайомлення молоді з основними напрямками діяльності ГУ ДФС та перспективою працевлаштування випускників вищих навчальних закладів в органах фіскальної служби відбулась лекція для студентів Дніпровського державного аграрно-економічного університету.
У заході з доповідями прийняли участь керівництво управлінь ГУ ДФС: начальник управління по роботі з персоналом Геннадій Гребінчук, начальник управління комунікацій Манушак Осипова, заступник начальника управління податків і зборів з юридичних осіб Віталій Мироненко та начальник відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг управління обслуговування платників Євген Судніков.
Представники ГУ ДФС ознайомили студентів з сервісним обслуговуванням платників податків – фізичних та юридичних осіб, системою податків і зборів з юридичних осіб, порядком взаємодії із громадськістю та засобами масової інформації, а також умовами працевлаштування випускників вищих навчальних закладів в органах ДФС.
На лекції акцентовано, що основні завдання фіскальної служби направлені на добровільну сплату податків та зборів громадянами та суб’єктами господарювання. Запропоновано студентам – майбутнім спеціалістам по закінченню навчання поповнити ряди податківців області та прийняти активну участь у побудові майбутнього нашої держави.

Олександр Власов: у червні щоденно оформлювалось в середньому 7 автомобілів з іноземною реєстрацією

Після пролонгації термінів звільнення від адміністративної відповідальності за порушення при переміщенні транспортних засобів у митних режимах тимчасового ввезення і транзиту кількість розмитнення автомобілів значно знизилась. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Олександр Власов в інтерв’ю ІА «Інтерфакс-Україна».
За його словами, у червні щоденно оформлюється у середньому 7 транспортних засобів з іноземною реєстрацією.
Також очільник ДФС зазначив, що протягом дії пільгового періоду - з 25 листопада 2018 року по 22 лютого 2019 року було оформлено понад 218 тис. транспортних засобів, у тому числі 140 тис. автомобілів, які були ввезені або тимчасово, або в режимі транзиту і перебували на території України з порушенням термінів вивезення.
«Протягом усього пільгового періоду спостерігалася тенденція щодо збільшення оформлення транспортних засобів. Перші 10 тисяч були оформлені за 30 днів, наступні 10 тисяч - вже за 10 днів. Тільки за 20 лютого було оформлено понад 9,5 тисячі авто», - повідомив Олександр Власов.
Після закінчення пільгового періоду - по 23 травня - митницями оформлено понад 48 тис. автомобілів з іноземною реєстрацією.
Що ж стосується середньодобових показників оформлення транспортних засобів з іноземною реєстраціє, то у в березні цей показник становив близько 30 автомобілів за добу, в квітні – 60 – 80, а у травні – близько 100 транспортних засобів.
Про легалізацію ринку підакцизних товарів йшлося на нараді у Павлоградській міській раді

Днями у приміщенні Павлоградської міської ради відбулась робоча нарада з питань реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива в торгових об’єктах і закладах ресторанного господарства м. Павлоград за участі міського голови, керівників міських служб, представників Павлоградського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Дніпропетровській області, комунального підприємства «Муніципальна варта» Павлоградської міської ради, депутатів міської ради.
У заході прийняла участь заступник начальника Східного відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Світлана Шевцова.
На робочій нараді обговорювались питання стосовно вжиття спільних заходів відносно торгівельних об’єктів з продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які здійснюють свою діяльність без відповідних ліцензій на роздрібну торгівлю.
Світлана Шевцова повідомила, що у регіоні проводяться фактичні перевірки у сфері обігу підакцизних товарів, в ході яких виявляються порушення законодавства: торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій або за цінами, вищими максимальних роздрібних, продаж зазначених товарів особам, які не досягли 18 років.
За наслідками проведених фактичних перевірок до суб’єктів господарювання застосовуються штрафні санкції та складаються протоколи про адміністративні правопорушення, які направляться до суду.
Нарада пройшла у форматі конструктивного діалогу. За результатами наради прийнято рішення про створення спеціальної комісії та визначено план дій по посиленню співпраці державних та комунальних служб з вищезазначених питань.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор