www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 25 квітня 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаське управління ОДПІ інформує
Версія для друку Написати листа
Громадяни вже розмитнили 6,5 тис. автомобілів з єврономерами

За статистикою ДФС станом на 20 грудня 2018 року громадяни оформили майже 6,5 тис. транспортних засобів з іноземною реєстрацією, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автівок та перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.
Із загальної кількості розмитнених авто – майже 6,2 тис. транспортних засобів перебували на митній території України з порушенням вимог Митного кодексу України. За них власники добровільно сплатили 52,3 тис. грн (8500 за кожне авто), що звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів при ввезенні транспортного засобу з іноземною реєстрацією, строки та умови ввезення якого не дотримані.
Протягом 19 грудня було здійснено розмитнення 827 автівок.
Нагадаємо, що Законом України від 08 листопада 2018 року № 2612-VIIІ „Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України” для громадян встановлено нові умови ввезення транспортних засобів.
При цьому передбачено перехідний період 180 діб для тих громадян, які ввезли автомобіль з 1 січня 2015 року до набрання чинності цим законом. Протягом цього часу громадяни мають можливість оформити свої транспортні засоби, які були ввезені на територію України протягом вказаного періоду і перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.


Електронне декларування за митними деклараціями на Дніпропетровській митниці ДФС

Кількість електронних митних декларацій (далі – ЕМД), оформлених на бланку єдиного адміністративного документу у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених митних декларацій складає у листопаді 2018 року 13055 шт. (99,9 відс.).
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.11.2017 по 30.11.2017) відсотковий показник кількості оформлених ЕМД збільшився на 0,1 відс. та складає 99,9 відсотків.
Також у порівнянні з жовтнем 2018 року у листопаді 2018 року відсотковий показник кількості оформлених ЕМД не змінився та складає 99,9 відсотків.

Реалізація правопросвітницького проекту «Я маю право!»

Днями в інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» відбулась прес-конференція начальника управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олени Ярової на тему: «Реалізація правопросвітницького проекту «Я маю право!»».
«В рамках проекту «Я маю право» доцільно висвітлити питання доступності інформації про роботу контролюючих органів та заходах, що вживаються службою для забезпечення прав громадян на доступ до такої інформації. Новацією у розвитку доступності інформації для широких верств населення є участь фіскальних органів у реалізації проектів, що повинні забезпечувати електронне самоврядування.
З метою реалізації проекту створений та працює Єдиний державний портал відкритих даних.
Перевага користування порталом у тому, що він забезпечує отримання без надання запиту, в електронній формі інформації, яка доступна для опрацювання на персональних комп’ютерних пристроях у вигляді масивів даних. За допомогою такої інформації користувач має можливість обробки, аналізу, узагальнення та співставлення даних без обмежень у доступі. Отримати доступ до цих даних можливо за посиланням банеру «ВІДКРИТІ ДАНІ»» - зазначила Олена Ярова.
Спостерігається збільшення попиту на інформацію про діяльність органів фіскальної служби з боку населення, громадських організацій, підприємств та самозайнятих фізичних осіб. Протягом січня-листопада 2018 року до органів ДФС у Дніпропетровській області надійшло 249 письмових запитів на публічну інформацію. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року кількість запитів зросла вдвічі.
Задоволення законних прав та інтересів громадян є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. Так, з початку 2018 року до фіскальних органів у Дніпропетровській області надійшло 626 письмових звернень громадян, з них тільки 8 скарг, що свідчить про високий рівень роз’яснювальної роботи, яка ведеться працівниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
Для оперативного опрацювання звернень громадян, юридичних осіб, самозайнятих осіб, вирішення їх питань також існує Контакт-центр сервісу «Пульс», що працює за номером телефону: 0 800 501 007. Є можливість надіслати запитання/повідомлення на електронну адресу idd@sfs.gov.ua.
Загальна кількість звернень платників податків та громадян, передана з сервісу «Пульс» на розгляд до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області з початку року станом на 20 грудня 2018 року складає 565 одиниць.
«У роботі ГУ ДФС у Дніпропетровській області приділяється велика увага щодо розгляду усіх звернень, усуненню недоліків, якщо заявниками вказано на їх наявність, забезпеченню вжиття усіх можливих заходів до задоволення законних інтересів та потреб запитувачів» - підсумувала Олена Ярова.
Удосконалено обмін інформацією щодо належних
до перерахування сум митних та інших платежів
Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує про наступне.
З метою належного обслуговування підприємств через депозитний рахунок 3734, відкритий у Казначействі на ім’я ДФС, Державною фіскальною службою України спільно з Державною казначейською службою України (далі – Казначейство) розширено функціональні можливості взаємодії у частині обміну інформацією про рух коштів на такому рахунку.
Основною метою змін до діючих актів з питань інформаційної взаємодії є обмін інформацією між ДФС та Казначейством щодо:
- належних до перерахування сум митних та інших платежів;
- повернення коштів авансових платежів;
- руху коштів на депозитному рахунку 3734, відкритому в Казначействі на ім’я ДФС.
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
За нелегальних працівників до роботодавця
у 2019 році застосовуються підвищені штрафи

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що роботодавець до початку роботи найманого робітника зобов’язаний повідомити органи ДФС про прийняття працівника на роботу.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – Повідомлення) складають при укладанні безстрокового трудового договору, строкового трудового договору (на визначений строк, установлений за погодженням сторін; на час виконання певної роботи, з сезонними або тимчасовими працівниками), контракту.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
● засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
● на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
● на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Інформація, що міститься у Повідомленні, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями.
Порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу визначено постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 (далі – Постанова № 413).
Повідомлення у разі заключення цивільно-правововлго договору не складається, тому що при цьому не укладається трудовий договір та, відповідно, відсутні трудові відносини.
Слід зазначити, що штрафи за порушення законодавства про працю у 2019 році підвищено. Це пов’язано із прийняттям Закону України від 23 листопада 2018 року № 2629-VІІ «Про Державний бюджет України на 2019 рік». Цим законом підвищено мінімальну зарплату в 2019 році – 4 173 грн, від якої і залежать розміри штрафів за порушення трудового законодавства.
Так, за фактичний допуск одного працівника до роботи без трудового договору, оформлення його не на повну ставку у разі фактичного виконання роботи цілий день або за виплату заробітної плати в «конверті» згідно з ст. 265 Кодексу законів про працю від 10 грудня 1971 року № 322-VIII із змінами та доповненнями працедавці у 2019 році сплатять 125 190 гривень (тридцятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення).
Крім цього, ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення України від 07 грудня 1984 року № 8073-X із змінами та доповненнями передбачено адміністративну відповідальність на керівника підприємства від 8 500 грн до 17 000 грн за фактичний допуск працівника без трудового договору.
Адміністрування ЄСВ: права органів доходів і зборів

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що статтею 13 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) визначені права органів доходів і зборів при адмініструванні єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ)
Так, органи доходів і зборів мають право:
1) отримувати безоплатно від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання і від осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП) відомості про нарахування, обчислення і сплату ЄСВ, а також інші відомості, необхідні для виконання органами доходів і зборів функцій, передбачених Законом № 2464;
2) проводити перевірки на підприємствах, в установах і організаціях, у осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, ФОП бухгалтерських книг, звітів, кошторисів та інших документів про нарахування, обчислення та сплату єдиного внеску, достовірності відомостей, поданих до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості (зокрема письмові) з питань, що виникають під час такої перевірки.
Документальні та камеральні перевірки проводяться у порядку, встановленому Податковим кодексом України;
3) вимагати від керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, а також від ФОП усунення виявлених порушень законодавства про збір та ведення обліку ЄСВ;
4) вилучати в установленому законодавством порядку у підприємств, установ і організацій, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, ФОП копії документів, що підтверджують заниження розміру заробітної плати (доходу) та інших виплат, на які нараховується ЄСВ;
5) ініціювати застосування до платників ЄСВ судових процедур банкрутства;
6) застосовувати фінансові санкції, передбачені Законом № 2464;
7) стягувати з платників несплачені суми ЄСВ;
8) порушувати в установленому законом порядку питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄСВ;
9) у разі виявлення фактів порушення порядку нарахування, обчислення і сплати ЄСВ звертатися в установленому законом порядку до відповідних правоохоронних органів.

Роботодавцям необхідно здійснити
річний перерахунок ПДФО
Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що порядок проведення перерахунку податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), перерахунок та обмеження податкової соціальної пільги визначено п. 169.4 ст. 169 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) (далі – ПКУ).
Роботодавець платника ПДФО зобов’язаний здійснити, у тому числі за місцем застосування податкової соціальної пільги, з урахуванням положень абзацу другого п. 167.1 ст. 167 ПКУ, перерахунок суми доходів, нарахованих такому платнику ПДФО у вигляді заробітної плати, а також суми наданої податкової соціальної пільги:
за наслідками кожного звітного податкового року під час нарахування заробітної плати за останній місяць звітного року;
під час проведення розрахунку за останній місяць застосування податкової соціальної пільги у разі зміни місця її застосування за самостійним рішенням платника податку або у випадках, визначених п.п. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ;
під час проведення остаточного розрахунку з платником ПДФО, який припиняє трудові відносини з таким роботодавцем.
Норма передбачена п.п. 169.4.2 п. 169.4 ст. 169 ПКУ.
Роботодавець та/або податковий агент має право здійснювати перерахунок сум нарахованих доходів, утриманого ПДФО за будь-який період та у будь-яких випадках для визначення правильності оподаткування, незалежно від того, чи має платник податку право на застосування податкової соціальної пільги (п.п. 169.4.3 п. 169.4 ст. 169 ПКУ).
Якщо внаслідок здійсненого перерахунку виникає недоплата утриманого ПДФО, то сума такої недоплати стягується роботодавцем за рахунок суми будь-якого оподатковуваного доходу (після його оподаткування) за відповідний місяць, а в разі недостатності суми такого доходу – за рахунок оподатковуваних доходів наступних місяців, до повного погашення суми такої недоплати.
При цьому якщо внаслідок проведення остаточного розрахунку з платником ПДФО, який припиняє трудові відносини з роботодавцем, виникає сума недоплати, що перевищує суму оподатковуваного доходу платника податку за останній звітний період, то непогашена частина такої недоплати включається до складу податкового зобов’язання платника ПДФО за наслідками звітного податкового року та сплачується самим платником (п.п. 169.4.4 п. 169.4 ст. 169 ПКУ).
Результати проведеного перерахунку сум доходів, нарахованих (виплачених) платнику ПДФО, податковий агент відображає у податковому розрахунку за формою № 1ДФ, форму та порядок заповнення якого затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, у тому звітному періоді, в якому проведено такий перерахунок.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор