www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Понеділок, 12 листопада 2018 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаська ОДПІ інформує
Версія для друку Написати листа
З початку року ДФС опрацьовано майже 163 млн електронних документів, надісланих платниками податків

З початку 2018 року платниками податків до органів ДФС надіслано в електронному вигляді понад 162,5 млн документів. Майже 1,7 млн суб’єктів господарювання подали звітність за цей період в електронному вигляді.
Станом на 01.07.2018 року понад 206,8 тис. суб’єктів господарювання здійснили реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та майже 3,9 тис. – в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
За січень – червень 2018 року в Єдиному реєстрі акцизних накладних зареєстровано 2,5 млн. акцизних накладних та 35 тис. розрахунків коригування до акцизних накладних. В Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) за цей період зареєстровано понад 110,8 млн податкових накладних з сумою ПДВ понад 810,3 млрд грн. У тому числі зареєстровано понад 7 млн податкових накладних з сумою ПДВ понад 10 тис. грн.
За запитами як продавців, так і покупців з початку року направлено 38,2 млн виписок з ЄРПН.
Серед інших популярних електронних сервісів, які діють на веб-порталі ДФС, – отримання інформації про наявність платника в Реєстрі платників ПДВ. За 6 місяців поточного року опрацьовано понад 15,4 тис. таких запитів.
Також платникам надіслано понад 6,1 млн. виписок з системи електронного адміністрування ПДВ про стан рахунку в системі та суми ПДВ, на яку вони мають право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН.
Платникам надано понад 32,8 тис. виписок з ЄРПН на запити щодо отримання відомостей з ЄРПН по виданих податкових накладних та розрахунках коригування зареєстрованих з порушенням граничного терміну реєстрації.
Крім того, платникам надано 2,7 тис. виписок з системи електронного адміністрування з реалізації пального щодо суми податку, на яку платник акцизного податку має право зареєструвати заявку на поповнення обсягу залишку пального в СЕАРП.
З початку року платники отримали 94,7 тис. відповідей на запити щодо обсягу пального, на який платник має право зареєструвати акцизні накладні/розрахунки коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
Також, з початку року оброблено:
- 346,8 тис. запитів щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних;
- 2,1 тис. запитів щодо витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
- 557 запитів щодо отримання реквізитів електронного рахунку платника акцизного податку з реалізації пального;
- 460 запитів щодо стану окремого (електронного) рахунку платника акцизного податку з реалізації пального в СЕАРП.
Крім того, у січні – червні 2018 року опрацьовано понад 379 тис. заяв платників про приєднання до договору про визнання електронних документів.
З початку року ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності» ДФС опрацьовано понад 122 тис. електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах.

Про сервісні послуги – під час зустрічі з представниками бізнесу
у Західно-Донбаській ОДПІ
Під час проведення зустрічі з представниками бізнесу у Західно-Донбаській ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області перший заступник начальника Денис Орда обговорив актуальну тему, а саме надання адміністративних послуг Центрами обслуговування платників Західно-Донбаської ОДПІ.
Керівник відзначив орієнтацію фіскальної служби саме на сервісні функції, зокрема – на обслуговування платників. Виконання цієї мети покладено безпосередньо на центри обслуговування платників, в яких громадяни мають можливість отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
У першому півріччі 2018 року співробітниками восьми Центрів обслуговування платників Західно-Донбаської ОДПІ надано громадянам та суб’єктам господарювання 20187 адміністративних послуг.
Найбільш запитуваною серед відвідувачів залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Так, у січні – червні 2018 року надано 10027 таких послуг.
Представники малого бізнесу найчастіше обирають спрощену систему оподаткування, тому 1739 послуг надано з реєстрації книг обліку доходів та витрат, надання витягу з реєстру платників єдиного податку.
Працівники Центрів обслуговування платників активно роз’яснюють для платників переваги використання «Електронного кабінету платника податків», його зручність для реалізації в електронній формі прав та обов’язків платників податків. Суб’єкти господарювання мають змогу подати звітність в електронному вигляді безпосередньо в Центрах обслуговування платників, скориставшись створеним для них робочим місцем, яке обладнано інтернетзв’язком.

Західно-Донбаська ОДПІ нагадує громадянам про своєчасну сплату податку на нерухоме майно

Громадяни, котрі мають нерухомість, що підлягає оподаткуванню, сплачують цей податок після отримання від органів ДФС повідомлення-рішення про нараховану суму, тобто після 01 липня 2018 року. Сплачувати податок на нерухоме майно зобов’язані не всі фізичні особи, а лише ті, які володіють квартирою або квартирами, житлова площа яких перевищує 60 кв м і будинків більше 120 кв м. У випадку наявності об’єктів різних типів податок сплачується за площу, що перевищує 180 кв м.
Громадяни, у яких житлова нерухомість, зокрема, квартира загальною площею понад 300 кв м або будинок більше 500 кв м, цього року сплатять додатково 25 тисяч гривень.
Фахівці Західно-Донбаської ОДПІ пропонують громадянам – власникам нерухомого майна провести звірку в органах ДФС щодо майна, на яке нараховуватиметься податок. Однак, зробити це вони мають протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення, адже по завершенню цього терміну до моменту сплати податку буде нарахована пеня.
За результатами моніторингу находжень платежів від власників нерухомого майна Західнодонбаського регіону з початку 2018 року до місцевих бюджетів вже надійшло понад 10 мільйонів гривень, що на 4 мільйони гривень більше надходжень 2017 року.

Затверджено зміни до положення про
порядок бухгалтерського обліку окремих активів та операцій

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 10.07.2018 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 24.05.2018 № 529, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.06.2018 за № 734/32186 (далі – Наказ № 529), яким внесено зміни до Положення про порядок бухгалтерського обліку окремих активів та операцій підприємств державного, комунального секторів економіки і господарських організацій, які володіють та/або користуються об’єктами державної, комунальної власності, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 19.12.2006 № 1213, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.12.2006 за № 1363/13237 (із змінами) (далі – Положення).
Зміни, внесені Наказом № 529 до Положення відповідно до ст. 6 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями.
Зокрема, п. 2 розділу I Положення було доповнено новим реченням такого змісту: «Підприємства, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, можуть застосовувати норми цього Положення, якщо вони не суперечать міжнародним стандартам фінансової звітності.»
Наказ № 529 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 10.07.2018 № 52.
До уваги платників плати за землю!
Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що відповідно до норм п. 10.1 ст. 10 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) плата за землю у складі податку на майно належить до місцевих податків.
Сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів (п. 12.3 ст. 12 ПКУ).
Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають в органи фіскальної служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (далі – Декларація) на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої Декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій (п. 286.2 ст. 286 ПКУ).
Форма податкової Декларації затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.06.2015 № 560 із змінами та передбачає заповнення коду органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням земельної(их) ділянки(ок) за Класифікатором об’єктів адміністративно-територіального устрою України (далі – КОАТУУ).
Згідно з п. 287.4 ст. 287 ПКУ податкове зобов’язання з плати за землю, визначене у Декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Якщо населені пункти, які входять до об’єднаної територіальної громади (далі – ОТГ) відносяться до різних контролюючих органів, податкова(і) декларація(ї) подається(ються) до контролюючого(их) органу(ів) до якого(их) відноситься(яться) земельна(і) ділянка(и) щодо кожного коду органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням земельної ділянки за КОАТУУ.



Таблиця даних платника ПДВ
подається за встановленою формою

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує платникам ПДВ, що відповідно до вимог Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 (далі – Порядок), Таблиця даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) подається в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС України, за встановленою формою згідно з додатком 3 до Порядку.
У Таблиці зазначаються:
види економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);
коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;
коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016–2010), що постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.
У відповідності до п. 31 розділу «Таблиця даних платника податку на додану вартість» Порядку Таблиця подається із поясненням, в якому зазначається діяльність, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника ПДВ.



Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор