Межівський район
www.megev-rn.dp.gov.ua


Результати роботи уповноважених підрозділів (осіб) з питань запобігання та виявлення корупції органів ДФС за 7 місяців 2019 року

Департаментом з питань запобігання та виявлення корупції у 2019 році виявлено 549 фактів вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією, скоєних 538 працівниками органів ДФС. Про всі виявлені факти повідомлено Національне агентство з питань запобігання корупції для вжиття заходів реагування у межах компетенції.
Вжито заходів щодо врегулювання конфлікту інтересів у діяльності 334 працівників органів ДФС.
Крім того, у поточному році уповноваженими підрозділами вжито заходів щодо упередження чотирьох спроб «підкупу» службових осіб ДФС за сприяння у безперешкодному переміщенні товарів та транспортних засобів через державний кордон України. Отримані заяви службових осіб про намагання вчинити «підкуп» скеровано до уповноважених правоохоронних органів. За результатами їх розгляду розпочато 4 кримінальні провадження за ознаками вчинення злочину, передбаченого статтею 369 КК України (Пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоди службовій особі).
У напрямі організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції у кожному територіальному органі та структурних підрозділах проведено більше 100 антикорупційних навчань.
Особливу увагу приділено працівникам ДФС зі стажем роботи менше одного року. З ними проведено додаткові навчальні заходи з питань запобігання корупції, за результатами яких проведено оцінку рівня знань працівників.
Забезпечено проведення обговорень практичних аспектів антикорупційної діяльності та шляхи вирішення конкретних проблемних ситуацій, зокрема:
на нарадах з керівним складом структурних підрозділів апарату ДФС та її територіальних органів – 750;
на лекційних заняттях – 1202 ;
у ході індивідуальних профілактичних бесід – 3790;
шляхом наглядної профілактичної агітації (виступи в засобах масової інформації) – 417.
Розроблено та впроваджено в дію наказом ДФС від 03.04.2019 № 257 нові Правила етичної поведінки в органах ДФС, а наказом ДФС від 18.06.2019 № 475 Методичні рекомендації з питань організації роботи з повідомленнями про корупцію, внесеними викривачами.
Департаментом проводиться робота з розробки Антикорупційної програми ДФС на 2019-2021 роки.
У 2019 році ДФС створено Комісію з оцінки корупційних ризиків до якої увійшли представники 5 громадських організацій, експерти з питань боротьби з корупцією Консультативної місії Європейського Союзу в України, науковці та 39 працівників ДФС з кожного напряму роботи.
За результатами роботи Комісії виявлено (ідентифіковано) 124 корупційні ризики. На разі розробляються заходи щодо їх усунення.


Аудиторами ДФС донараховано порушникам законодавства 20,3 млрд гривень

У січні – червні 2019 року підрозділами аудиту було проведено 2,4 тис. планових перевірок платників податків, 6,5 тис. позапланових перевірок та 1,7 тис. зустрічних звірок.
Зокрема, проведено 112 перевірок фінансових установ з відокремленими підрозділами, за результатами яких донараховано 455,5 млн гривень.
За результатами контролю за дотриманням вимог валютного законодавства донараховано пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД на загальну суму 300,1 млн грн, а також податку на прибуток з іноземних юридичних осіб на загальну суму 204,9 млн гривень.
На виконання ухвал суду (у т.ч. отриманих у минулому році) проведено 29 документальних перевірок, донараховано грошових зобов’язань на суму 111,0 млн грн. Крім того, на виконання інших доручень правоохоронних органів, які надаються під час розслідування кримінальних проваджень, проведено 411 документальних перевірок та донараховано 313,6 млн гривень.
Проведено 456 документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, донараховано 489,1 млн грн грошових зобов’язань.
У цілому за результатами контрольно-перевірочної роботи донараховано до бюджету 20,3 млрд грн, з яких узгоджено 6,6 млрд грн (у т.ч. основного платежу з податку на прибуток – 1 767,3 млн грн, ПДВ – 1 895,3 млн гривень).
Реальний вклад підрозділів аудиту по забезпеченню надходжень до бюджету склав 5 351 млн грн: забезпечено надходжень грошовими коштами на 1 789 млн грн, зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 16 736 млн грн, що упередило несплату податку у майбутньому на 3 013 млн грн, зменшено залишки від’ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного періоду на 549 млн гривень.

У І півріччі 2019 року до бюджету надійшло 131,4 млрд грн ЄСВ


У січні – червні 2019 року Державною фіскальною службою України забезпечено надходження 131,4 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Цей показник перевищує суму сплати єдиного внеску за січень – червень минулого року на 21,9%, або на 23,6 млрд гривень.
У червні 2019 року було забезпечено 24,8 млрд грн ЄСВ, що на 17,2%, або на 3,6 млрд грн більше червня 2018 року.
Дотримання податкового законодавства при виплаті заробітної плати та інших доходів громадянам контролюється ДФС з метою виконання покладених завдань із забезпечення реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску для забезпечення своєчасного здійснення пенсійних виплат і соціальних допомог.
Контроль за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів



В прес-центрі Інформаційного агентства «МОСТ-ДНЕПР» відбулася прес-конференція на тему: «Контроль за оборотом і оподаткуванням підакцизних товарів» за участі начальника відділу управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Андрія Первого.
Він повідомив, що з 1 липня введено ліцензування на продаж, збереження і виробництво палива. Ліцензії видаються терміном на п'ять років, а оплата за них здійснюється щорічно. Річна плата за ліцензію на право виробництва і на право зберігання палива складає 780 гривень.
«Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі паливом необхідно звернутися до Головного управління ДФС. З собою потрібно мати заяву, документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, акт введення об'єкта в експлуатацію, дозвіл на початок виконання робіт.
За невиконання вимог з ліцензування таких об’єктів в законодавстві України передбачено ряд штрафних санкцій. Серед них:
- виробництво пального без ліцензії – 1 млн гривень;
- оптова торгівля пальним без ліцензії – 500 тис гривень;
- роздрібна торгівля пальним без ліцензії – 250 тис гривень», – сказав Андрій Первой.
Також зазначено, що з початку року управлінням контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 121 перевірку, в ході яких виявлено 146 порушень законодавства. За результатами проведених фактичних перевірок до суб’єктів господарювання застосовано майже 1, 9 млн грн штрафних санкцій.
«Працівниками Державної фіскальної служби зафіксовано 43 факти торгівлі алкогольними напоями без наявності ліцензії, 25 фактів торгівлі тютюновими виробами без ліцензії, 55 фактів торгівлі алкогольними напоями за цінами, нижчими від мінімальних роздрібних цін, 17 фактів торгівлі алкогольними напоями на розлив, 5 фактів торгівлі тютюновими виробами за цінами, вищими від максимально встановлених і 1 факт торгівлі тютюновими виробами поштучно. За результатами перевірки встановлено 9 фактів торгівлі без наявності відповідних ліцензій та 84 факти продажу підакцизної продукцією неповнолітнім», – додав Андрій Первой.
Податківці Дніпропетровщини нарахували майже 1,9 млн грн за результатами перевірок щодо контролю за обігом підакцизних товарів

Протягом І півріччя 2019 року працівниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 121 фактичну перевірку суб’єктів господарювання щодо контролю за обігом алкогольних напоїв та тютюнових виробів. У ході цих перевірок виявлено 146 порушень законодавства та донараховано 1 млн 885 тис. гривень. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.
Найчастіше суб’єкти господарювання торгували алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензії (68 випадків).
Крім того, виявлено: 55 фактів торгівлі алкогольними напоями за цінами нижчими від мінімальних роздрібних цін, 17 фактів торгівлі алкогольними напоями на розлив, 5 випадків торгівлі тютюновими виробами за цінами вищими від встановлених виробником або імпортером, 1 факт торгівлі тютюновими виробами поштучно.