Версія для друку
Написати листа
Управлінням обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області, якому доручена співпраця із Контакт - центром ДФС сервіс "Пульс" (далі – сервіс "Пульс"), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу "Пульс" до ГУ ДФС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Всього за січень – червень 2019 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 269 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - звернення).
З них, найбільшу питому вагу складають інформаційні картки з наступних питань:
· робота органів ДФС – 133 картка (49,4 відс.);
· звітність та реєстрація накладних – 91 картка (33,8 відс.).
45 карток за тематикою відносяться до інших категорій.
Безпосередньо на розгляд до ГУ ДФС за звітний період від сервісу "Пульс" надійшло 132 звернення, в т.ч. за напрямком щодо роботи органів ДФС – 95 звернень, щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді -27, щодо перевірки СГ -10.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДФС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДФС України.
У січні - червні поточного року звернення, кваліфіковані за тематикою, як "скарга на корупційні дії працівників органів фіскальної служби" безпосередньо на розгляд до ГУ ДФС не надходили.
Версія для друку
Написати листа
|