www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 19 листопада 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Організація роботи щодо відпрацювання та реагування на звернення отримані ДФС України на сервіс "Пульс"
Версія для друку Написати листа
Управлінням обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області, якому доручена співпраця із Контакт - центром ДФС сервіс "Пульс" (далі – сервіс "Пульс"), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу "Пульс" до ГУ ДФС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.

Всього за січень – червень 2019 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 269 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - звернення).

З них, найбільшу питому вагу складають інформаційні картки з наступних питань:


    · робота органів ДФС – 133 картка (49,4 відс.);

    · звітність та реєстрація накладних – 91 картка (33,8 відс.).


45 карток за тематикою відносяться до інших категорій.

Безпосередньо на розгляд до ГУ ДФС за звітний період від сервісу "Пульс" надійшло 132 звернення, в т.ч. за напрямком щодо роботи органів ДФС – 95 звернень, щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді -27, щодо перевірки СГ -10.

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДФС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог розпорядчих документів ДФС України.

У січні - червні поточного року звернення, кваліфіковані за тематикою, як "скарга на корупційні дії працівників органів фіскальної служби" безпосередньо на розгляд до ГУ ДФС не надходили.
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор