www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 17 липня 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаське управління ГУ ДФС інформує
Версія для друку Написати листа
За 2 місяці 2019 року платникам відшкодовано 32,8 млрд грн ПДВ

Протягом січня-лютого 2019 року Державна фіскальна служба України відшкодувала платникам 32,8 млрд грн податку на додану вартість.
Порівняно з відповідним періодом минулого року сума відшкодування зросла на 39,1%, або на 9,2 млрд грн. У січні-лютому 2018 року платникам було відшкодовано 23,6 млрд грн.
Сума середньомісячного відшкодування ПДВ у 2019 році склала 16,4 млрд грн. Протягом 2018 року сума середньомісячного відшкодування ПДВ становила 11 млрд грн.
У лютому 2019 року платникам було повернуто 13,1 млрд грн. ПДВ. Це на 14%, або на 1,6 млрд грн. більше лютого 2018 року.
Нагадаємо, що на сьогодні відсутні будь-які можливості для маніпуляцій з відшкодуванням ПДВ, оскільки весь процес автоматичний та прозорий.


Організаторам незаконного виробництва та збуту алкоголю на Дніпропетровщині оголошено підозри

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області під процесуальним керівництвом обласної прокуратури оголосили підозри організаторам незаконного виробництва та реалізації фальсифікованого алкоголю.
В рамках проведення операцій «Акциз-2019», «Рубіж» та розслідування кримінального провадження було встановлено групу осіб, яків одному із гаражних боксів регіону організували підпільне виробництво алкоголю. Виготовляли фальсифікат шляхом змішування етилового спирту з водою з додаванням харчових барвників та ароматизаторів.
Готовий товар розливали в пластикову тару та реалізовували через підконтрольну мережу продовольчих магазинів, мережу Інтернет та месенджери.
За результатами обшуків, проведених у місцях виробництва та зберігання фальсифікату з незаконного обігу вилучено 1 тис. 750 літрів спирту, майже 4,7 тис. літрів фальсифікованих ЛГВ та майже 107 тис. пачок тютюнових виробів, а також порожню тару та обладнання для незаконного виробництва і розливу алкоголю.
Загалом вилучено підакцизних товарів на 5 млн. 320 тис. грн.
Трьом організаторам протиправної діяльності оголошено підозри у вчиненні правопорушень, передбачених ст.27 ч.3, ст.28 ч.3, ст.204 ч.1, ст.204 ч.2, ст.204 ч.1 КК України.

Проведення профілактичних заходів щодо недопущення корупційних дій у Дніпропетровській митниці ДФС

Сектором з питань запобігання та виявлення корупції Дніпропетровської митниці ДФС за січень-лютий 2019 року проведено 14 нарад в рамках професійного навчання щодо недопущення корупційних дій та порушень законодавства України у сфері службової діяльності: 5 нарад проведено з керівниками структурних підрозділів та їх підлеглими в адміністративній будівлі Дніпропетровської митниці ДФС (далі - Митниця), та 9 нарад на митних постах Митниці.
З метою підвищення обізнаності про права та обов’язки суб’єктів декларування, під час нарад, сектором з питань запобігання та виявлення корупції Дніпропетровської митниці ДФС акцентовано увагу посадових осіб Митниці на порядок і своєчасність декларування та повноти подачі інформації, під час заповнення та подачі декларацій про майно, доходи, витрати, і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік.
Також, посадовим особам Митниці постійно надаються індивідуальні роз’яснення стосовно антикорупційного законодавства, зокрема з питань дотримання вимог ст.45 та ст.52 Закону України „Про запобігання корупції”; недопущення виникнення конфлікту інтересів та вжиття заходів щодо його врегулювання; етичної поведінки посадових осіб Митниці; наявності корупційних ризиків у роботі та заходів щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків; недопущення отримання пропозиції, вимагання неправомірної вигоди; відповідальність за корупційні правопорушення; вимоги щодо безумовного дотримання норм і правил поведінки та особистої безпеки під час виїзду та перебування на тимчасового окупованій території АР Крим та м. Севастополя, у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своє повноваження та які розташовані на лінії зіткнення зони проведення антитерористичної операції у межах Донецької та Луганської областей.
Виплати за лікарняним листом: умови застосування ПСП

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП) (п.п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу (далі – ПКУ)).
Згідно із п.п. 14.1.48 п. 14.1 ст. 14 ПКУ заробітна плата – основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику ПДФО у зв’язку з відносинами трудового найму.
З урахуванням того, що сума виплат у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності (лікарняні) розглядається як заробітна плата платника ПДФО, то у разі її не перевищення граничного розміру загального місячного оподаткованого доходу від одного працедавця у вигляді заробітної плати, який передбачений нормами п.п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ, найманий працівник має право на ПСП.
Законом не передбачено призупинення дії ліцензії
у періоді внесення змін до такої ліцензії

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що статтями 2 та 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) встановлено, що виробництво, імпорт, експорт, оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами можуть здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензій.
У разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії (за винятком змін, пов’язаних з реорганізацією суб’єкта господарювання та/або зміною типу акціонерного товариства), орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання протягом трьох робочих днів (якщо ліцензія на виробництво алкогольних напоїв та тютюнових виробів – протягом семи робочих днів) видає суб’єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін (статті 3 та 15 Закону № 481).
Законом не передбачено призупинення дії ліцензії чи її анулювання у періоді внесення змін до такої ліцензії.
З урахуванням викладеного, у разі переоформлення ліцензії на виробництво, імпорт, експорт, оптову, роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, що пов’язане зі зміною відомостей, зазначених у ліцензії, суб’єкт господарювання може здійснювати діяльність на підставі копії раніше виданої ліцензії до отримання ліцензії на новому бланку з урахуванням змін.
Зазначена норма не поширюється на переоформлення ліцензії, пов’язане з реорганізацією суб’єкта господарювання.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор