www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 18 липня 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаське управління ГУ ДФС інформує
Версія для друку Написати листа
Понад 24,5 тисяч адміністративних послуг надали ЦОП ДФС Дніпропетровщини у січні 2019 року

«У роботі тридцяти шести Центрів обслуговування платників, що працюють у Дніпропетровській області, задіяно 272 працівника Державної фіскальної служби, які надають кваліфіковані адміністративні послуги. Зокрема, найбільш популярними залишаються послуги видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Так, протягом першого місяця 2019 року мешканцям Дніпропетровського регіону видано майже 9,3 тисячі реєстраційних номерів.
Також, у січні поточного року значну кількість послуг було надано з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – понад 3,7 тисяч, з надання витягу з реєстру платників єдиного податку – більше 2,2 тисячі», - повідомила начальник управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олена Ярова.
З переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Дніпропетровщини та Інформаційними картками адмінпослуг можна ознайомитись на офіційному суб - сайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги» (http://dp.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/) та у Центрах обслуговування платників області.


Контакт-центром ДФС надано відповіді на 82,9 тис. запитань платників

Протягом січня 2019 року Контакт-центром ДФС надано 82,9 тис. відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості відповідей 80,5 тис. надано у телефонному режимі, 2,3 тис. – електронною поштою і факсом, 0,2 тис. – із використанням автовідповідача.
Найчастіше платники зверталися з питань податку на додану вартість, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, прав та обов’язків платників податків, митної справи.
Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства всі відповіді надаються з використанням Бази знань - автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Так, станом на 1 лютого цього року База знань налічує 5,2 тис. актуальних уніфікованих запитань-відповідей.
База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня 2019 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 351 запитання-відповіді та внесено 173 у новій редакції.
За вказаний період платникам надано 13 консультацій у письмовій формі з використанням Бази знань.
Для зручності суб’єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Тому відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. Цією послугою з початку 2019 року скористалося 341,7 тис. клієнтів.
У ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», «Ставки податків і зборів», «Інформація з питань митної справи». Вони дозволяють користувачам ресурсу оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), ставок загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.
Бажаючим отримувати інформацію щодо змін у законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, здійснено 3 розсилки, якими надіслано 58,9 тис. повідомлень електронною поштою.

На двох нафтобазах Дніпропетровщини ліквідовано незаконні виробництва, які виготовляли пальне із викраденої з нафтопроводу нафти

Співробітниками податкової міліції ГУ ДФС в Івано-Франківській та Дніпропетровській областях, спільно із працівниками СБУ зупинено два незаконні виробництва пального, які функціонували на нафтобазах Дніпропетровщини.
В рамках розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.191, ч.4 ст.185, ч.1 ст.204 КК України встановлено факт крадіжки сирої нафти шляхом незаконної врізки в магістральний нафтопровід на території Богородчанського району Івано-Франківської області, яка в подальшому незаконно транспортувалась на Дніпропетровщину, де використовувалась в якості сировини на двох підпільних виробництвах пально-мастильних матеріалів.
Вказані виробництва функціонували на нафтобазах, розміщених у двох містах Дніпропетровської області. Виготовлення ПММ відбувалось з використанням спеціалізованого обладнання для масового виробництва пального, шляхом змішування викраденої нафтової сировини з газовим конденсатом.
За результатами проведених заходів, з незаконного обігу вилучено майже 900 тонн нафтопродуктів (дизельне пальне, нафтоконденсат, абсорбент газоконденсатний, сировина газоконденсату, сировина вуглеводнева, нафта), обладнання для кустарної переробки нафти, фінансово-господарські документи та чорнові записи.
Всього в ході проведених обшуків вилучено та передано на відповідальне зберігання ТМЦ на загальну суму майже 22,6 млн. грн., в тому числі товарів підакцизної групи – на суму майже 20,3 млн. грн.
Триває слідство.

Внутрішньо переміщені особи мають право скористатися податковою знижкою щодо оренди житла

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома громадян, які мають статус внутрішньо переміщених осіб, наступне.
Законом України від 06 вересня 2018 року № 2530-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законів України щодо запровадження механізму «єдиного вікна» та оптимізації здійснення контрольних процедур при переміщенні товарів через митний кордон України» внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), зокрема, до переліку витрат, які включаються до податкової знижки.
Так, п. 166.3 ст. 166 ПКУ доповнено п.п. 166.3.9, згідно з яким до податкової знижки включається сума коштів у вигляді орендної плати за договором оренди житла, фактично сплачених платником податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), який має статус внутрішньо переміщеної особи.
Платник ПДФО має право скористатися зазначеною вище податковою знижкою виключно за умови, що він та/або члени його сім'ї першого та другого ступенів споріднення:
не мають у власності придатної для проживання житлової нерухомості, розташованої поза межами тимчасово окупованої території України;
не отримують передбачених законодавством України бюджетних виплат для покриття витрат на проживання.
Розмір такої знижки не може перевищувати (у розрахунку на календарний рік) 30 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року.
Відповідно до ст. 4 Закону України від 20 жовтня 2014 року № 1706-VII «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» із змінами та доповненнями факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (далі – Довідка).
Слід зауважити, що такі особи зобов’язані інформувати контролюючі органи про зміну даних, зокрема щодо адреси реєстрації місця проживання відповідно до паспортного документа та адреси фактичного місця проживання/перебування відповідно до інформації, зазначеної у Довідці, шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР.
Отже, платник ПДФО – внутрішньо переміщена особа для отримання податкової знижки за орендоване житло подає декларацію про майновий стан і доходи до контролюючого органу, до якого подано вищезазначені документи та в якому перебуває на обліку (п. 49.1 ст. 49 ПКУ).
Нагадуємо, що до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання) (п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ).

За працівників, які працюють нелегально, до роботодавця застосовуються штрафи

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що роботодавець до початку роботи найманого робітника зобов’язаний повідомити органи ДФС про прийняття працівника на роботу.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – Повідомлення) складають при укладанні безстрокового трудового договору, строкового трудового договору (на визначений строк, установлений за погодженням сторін; на час виконання певної роботи, з сезонними або тимчасовими працівниками), контракту.
Порядок повідомлення про прийняття працівника на роботу Державній фіскальній службі та її територіальним органам визначено постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою – підприємцем до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
● засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
● на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
● на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Інформація, що міститься у Повідомленні, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями.
Слід зазначити, що Повідомлення у разі заключення цивільно-правового договору не складається, тому що при цьому не укладається трудовий договір та, відповідно, відсутні трудові відносини.
Водночас, за фактичний допуск одного працівника до роботи без трудового договору, оформлення його не на повну ставку у разі фактичного виконання роботи цілий день або за виплату заробітної плати у «конверті» згідно з ст. 265 Кодексу законів про працю від 10 грудня 1971 року № 322-VIII із змінами та доповненнями працедавці у 2019 році сплатять тридцятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення, а саме 125 190 гривень.
Крім того, ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення України від 07 грудня 1984 року № 8073-X із змінами та доповненнями передбачено адміністративну відповідальність на керівника підприємства від 8 500 грн до 17 000 грн за фактичний допуск працівника без трудового договору.

Радіочастотний ресурс України: ставки та коефіцієнти до ставок з рентної плати

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що ставки рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (далі – рентна плата) встановлені за 1 МГц смуги радіочастот на місяць у розрізі видів радіозв’язку та діапазонів радіочастот (п. 254.4 ст. 254 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).
При цьому для ширини смуги радіочастот до 30 МГц (15 х 2) у кожному регіоні окремо, що належить окремому платнику рентної плати – користувачу радіочастотного ресурсу, застосовується понижувальний коефіцієнт 0,75 за такими видами радіозв’язку, як:
● радіозв’язок у системі передавання даних з використанням шумоподібних сигналів, у діапазонах 1427 – 2400 МГц, 2400 – 2483,5 МГц та 5150 – 5850 МГц;
● стільниковий радіозв’язок, у діапазонах 300 – 791 МГц, 821 – 832 МГц, 862 – 880 МГц, 915 – 925 МГц, 960 – 1710 МГц, 1785 – 1805 МГц, 1880 – 1920 МГц, 1980 – 2110 МГц та 2170 – 2200 МГц;
● радіозв’язок у багатоканальних розподільчих системах для передавання та ретрансляції телевізійного зображення, передавання звуку, цифрової інформації, в діапазонах 2 – 7 ГГц та 10 – 42,5 ГГц (примітка 1 до п. 254.4 ст. 254 ПКУ).
Примітками 2-8 до п. 254.4 ст. 254 ПКУ передбачені понижувальний коефіцієнт 0,75 та підвищувальні коефіцієнти 1,2 та 1,4 до ставок рентної плати для стільникового радіозв’язку в залежності від діапазону радіочастот.
Слід зазначити, що передбачені примітками 1-8 до п. 254.4 ст. 254 ПКУ підвищувальні та понижувальні коефіцієнти застосовуються окремо до об’єкта оподаткування шляхом додавання/віднімання грошового значення відповідного коефіцієнта до нього. Грошове значення коефіцієнта розраховується шляхом визначення різниці між об’єктом оподаткування, до якого застосовується коефіцієнт, помножений на коефіцієнт, та об’єктом оподаткування, до якого застосовується коефіцієнт.
Довідково: Кабінет Міністрів України щорічно до 01 червня у разі необхідності вносить до Верховної Ради України проект закону про внесення змін до ПКУ щодо ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях, з урахуванням індексів споживчих цін, індексів цін виробників промислової продукції, зокрема з рентної плати (абзац дев’ятий п. 4 розділу XIX «Прикінцеві положення» ПКУ).

Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій в Електронному кабінеті


У рамках здійснення заходів щодо запровадження спрощеної процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, а саме – на підставі однієї заяви за спрощеною формою та без додатків, запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО, що передбачено наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» зі змінами (далі – наказ), ДФС створено можливість для подання Центрами сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – ЦСО) повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій (далі – повідомлення).
Таке повідомлення подається ЦСО до контролюючого органу у разі укладання, розірвання, припинення або внесення змін до договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладеного між ЦСО та користувачем РРО.
Форма повідомлення затверджена наказом.
Для ЦСО запроваджено новий електронний сервіс, який надає їм можливість заповнити та подати повідомлення в електронній формі.
Для цього ЦСО в приватній частині Електронного кабінету в меню «Введення звітності» необхідно обрати форму «Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій» (J1316301), заповнити її, підписати та надіслати.
Реєстраційні дані суб’єкта господарювання, що подає повідомлення, заповнюються автоматично, дані щодо найменування моделі (модифікації) РРО версії програмного забезпечення обираються із електронних довідників, що сформовані на підставі даних Держреєстру РРО.
Підтвердженням подання повідомлення до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання повідомлення.
Інформація про результати розгляду повідомлення надсилається ЦСО в електронному вигляді у другій квитанції.

Заповнення та подання повідомлення здійснюється в тестовому режимі, який триватиме до моменту набрання чинності наказом, яким затверджуються порядки ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО.

Комплект фінансової звітності до декларації з податку на прибуток підприємств

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
ДФС України повідомила, що відповідно до п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 ПКУ.
Фінансова звітність, що складається та подається відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ платниками податку на прибуток є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств та її невід’ємною частиною.
Загальні вимоги щодо подання фінансової звітності, настанови щодо її структури та мінімальні вимоги щодо її змісту встановлено Міжнародним стандартом бухгалтерського обліку 1 «Подання фінансової звітності» (далі – МСБО 1).
Згідно з пунктом 10 МСБО 1 повний комплект фінансової звітності повинен містити такі складові:
- звіт про фінансовий стан на кінець періоду;
- звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід за період;
- звіт про зміни у власному капіталі за період;
- звіт про рух грошових коштів за період;
- примітки, які містять стислий виклад суттєвих облікових політик та інші пояснення;
- порівняльну інформацію стосовно попереднього періоду;
- звіт про фінансовий стан на початок найбільш раннього порівняльного попереднього періоду, коли суб’єкт господарювання застосовує облікову політику ретроспективно або здійснює ретроспективний перерахунок статей своєї фінансової звітності, або коли він перекласифікує статті своєї фінансової звітності.
Звіт про управління, консолідований звіт про управління, звіт про платежі на користь держави та консолідований звіт про платежі на користь держави, не є складовими фінансової звітності і, відповідно, обов’язку подання таких звітів до контролюючих органів разом з податковою декларацією з податку на прибуток підприємств законодавством не визначено.
Більше інформації, щодо складових фінансової звітності, в листі ДФС від 19.02.2019 № 5491/7/99-99-15-02-01-17, який розміщено за посиланням:
http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-pributok-pidpri/listi-dps/369111.html
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/369405.html

Дохід отримано у вигляді призу у негрошовій формі: при визначенні бази оподаткування ПДФО застосовується підвищуючий коефіцієнт

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) включаються, зокрема, доходи у вигляді виграшів, призів (п.п. 164.2.8 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).
Умови оподаткування виграшів та призів зазначено п. 170.6 ст. 170 ПКУ.
Податковим агентом – оператором лотереї у строки, визначені ПКУ для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума ПДФО, нарахованого за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ (18 %), із загальної суми виграшів (призів), виплачених за податковий (звітний) місяць гравцям у лотерею (п.п. 170.6.2 п. 170.6 ст. 170 ПКУ).
Оподаткування доходів у вигляді виграшів та призів, інших, ніж виграш (приз) у лотерею, здійснюється у загальному порядку, встановленому ПКУ для доходів, що остаточно оподатковуються під час їх нарахування, за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ (18 %) (п.п. 170.6.3 п. 170.6 ст. 170 ПКУ).
При цьому, під час нарахування (надання) доходів у будь-якій негрошовій формі базою оподаткування є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами, правила визначення яких встановлені згідно з ПКУ, помножена на коефіцієнт (п.164.5 ст.164 ПКУ).

Єдине вікно подання електронної звітності з 20.02.2019 оновлено

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.27.4.0 станом на 20.02.2019
Перелік змін та доповнень (версія 1.27.4.0) (станом на 20.02.2019):
Додано нові версії документів:
На виконання наказу Міністерства фінансів України від 29 вересня 2017 року № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків»:
F1314501 – Повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків;
F1314601 – Облікова картка фізичної особи – платника податків (для подання в електронному вигляді). Форма № 1ДР;
F1314701 – Заява про внесення змін до державного реєстру фізичних осіб – платників податків (для заповнення в електронному вигляді). Форма № 5ДР;
F1414601 – Повідомлення про результати обробки Облікової картки фізичної особи – платника податків – форма № 1ДР (при поданні в електронному вигляді);
F1414701 – Повідомлення про результати обробки Заяви про внесення змін до державного реєстру фізичних осіб – платників податків – форма № 5ДР (при поданні в електронному вигляді).
З метою забезпечення формування та подання форми податкової декларації з рентної плати з додатками, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17 серпня 2015 року № 719, із змінами, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 21 серпня 2018 року № 707:
F/J 0800106 – Податкова декларація з рентної плати (квартальна)
F/J 0810106 – Додаток 1. Розрахунок з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин
F/J 0810306 – Додаток 3. Розрахунок з рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин
F/J 0810506 – Додаток 5. Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води
F/J 0810606 – Додаток 6. Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту
F/J 0810706 – Додаток 7. Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики
F/J 0810806 – Додаток 8. Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування
F/J 0810906 – Додаток 9. Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)
F/J 0800205 – Податкова декларація з рентної плати (місячна)
F/J 0820205 – Додаток 2№. Розрахунок з рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини
F/J 0820405 – Додаток 4№. Розрахунок з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України
F/J 0821005 – Додаток 10№. Розрахунок з з рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами
F/J 0821105 – Додаток 11№. Розрахунок з рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України.
У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України додано нові версії документів:
S0403510 – Звіт про виробництво та реалізацію промислової продукції № 1П-НПП (річна);
S0700611 – Звіт про ціни на електроенергію, яка постачається споживачам. № 1-ціни (електроенергія) (піврічна);
S1101013 – Лісогосподарська діяльність за 20__ рік. № 3-лг (річна);
S1100210 – Ведення мисливського господарства за 20__ рік № 2-тп (мисливство) (річна);
S2600314 – Звіт про діяльність колективного засобу розміщування № 1-КЗР (річна).
Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Стан заборгованості збанкрутілих підприємств області розглядався на спільній нараді

У Головному територіальному управлінні юстиції у Дніпропетровській області відбулася спільна нарада з представниками Дніпропетровської обласної державної адміністрації, Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області, Господарського суду Дніпропетровської області та арбітражними керуючими процедурами банкрутства підприємств регіону, а також начальниками управлінь ГУ ДФС у Дніпропетровській області: юридичного Олег Басан та погашення боргу Яна Бабець.
Темою наради було обговорення проблемних питань, що виникають під час процедури банкрутства, пов’язані з погашенням кредиторських вимог, в тому числі погашення заборгованості із заробітної плати та заборгованостей перед Пенсійним фондом України.
Також йшлося про виплати, які впливають на соціально-економічний стан населення, питання щодо прискорення ліквідації та погашення у повному обсязі зобов’язань із виплати заробітної плати колишнім робітникам збанкрутілих підприємств та сплати заборгованості із єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Крім того, було розглянуто питання щодо погашення заборгованості перед бюджетом, а саме податкового боргу.


Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор