Межівський район
www.megev-rn.dp.gov.ua



    Доставка газу до будинків споживачів – особливо важливе завдання на період карантину, кажуть спеціалісти АТ «Дніпропетровськгаз». Щоб система працювала безперебійно, треба регулярно проводити ремонти, модернізувати обладнання та виплачувати зарплату співробітникам.
    Аварійно-диспетчерська служба та ремонтні бригади АТ «Дніпропетровськгаз» продовжують працювати у режимі 24/7. Центри обслуговування клієнтів та інші служби надають послуги клієнтам дистанційно.
    Щоб споживачі не відчули обмежень у користуванні блакитним паливом, на час карантину компанія «Дніпропетровськгаз» працює в умовах мораторію на відключення клієнтів від газопостачання. Окрім аварійних ситуацій та випадків несанкціонованого втручання.
    Незважаючи на це, спеціалісти АТ «Дніпропетровськгаз» закликають споживачів не накопичувати борги та користуватися онлайн-сервісами. Зокрема, передати показання лічильників та сплатити за доставку газу можна за допомогою чат-боту 7104 у Viber, мобільних додатків 104 Mobile (для Android) та 104 Mobile Light (для iOS), а ще в Особистому кабінеті на сайті 104.ua.
    Для зручності клієнтів, зареєструватися в Особистому кабінеті відтепер можна автоматично. Для цього достатньо подзвонити з мобільного до контакт-центру АТ «Дніпропетровськгаз» (тел. 067 00 90 104) і назвати Ваш особовий рахунок. Логін і пароль для входу в Особистий кабінет надішлють в смс.