www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 28 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС інформує
Версія для друку Написати листа
Ми як ніколи відкриті до співробітництва, нових ідей та конструктивної співпраці, - Сергій Верланов на зустрічі з керівництвом Державної податкової адміністрації КНР

Сьогодні Голова ДПС Сергій Верланов зустрівся з делегацією Державної податкової адміністрації Китайської Народної Республіки на чолі з Женом Жунфою, заступником Голови ДПА КНР. Під час зустрічі очільник податкової служби України презентував дорожню карту реформування ДПС України.
«Державна податкова служба сьогодні перебуває у стадії трансформації і для нас дуже важливим є практики та досвід інших країн щодо електронного оподаткування, розвитку податкових систем та удосконалення процесів адміністрування. Ми як ніколи відкриті до співробітництва, нових ідей та конструктивної співпраці», - зазначив Сергій Верланов.
Серед пріоритетних напрямів діяльності податкової служби він визначив підвищення рівня добровільної сплати податків за рахунок надання платникам швидкого, комфортного та якісного сервісу. Він зазначив, що широке впровадження цифрових технологій, яке наразі здійснює податкова служба, має на меті забезпечити абсолютно безконтактне спілкування платників податків з податківцями.
На сьогодні в Електронному кабінеті суб’єкти господарювання повністю забезпеченні сервісами, завдяки яким вони можуть виконати всі необхідні функції без звернення безпосередньо до податкового відомства. Сергій Верланов підкреслив, що при розробці кожного сервісу ДПС завжди вивчається попит платників і детально аналізується безпосередньо бізнес-процес.
«При створенні сервісів ми максимально налаштовані на забезпечення обміну інформацією між відомствами для мінімального залучення платника податків, звільнення його від виконання зайвих дій та неефективного використання часу», - зазначив Сергій Верланов.
Так, завдяки впровадженню електронних сервісів постійно зменшується кількість платників, які звертаються до центрів обслуговування. На сьогодні клієнти ЦОПів – це виключно громадяни.
Сергій Верланов також поінформував представників ДПА КНР про роботу у напрямі перегляду практик податкового аудиту, що має забезпечити зменшення кількості перевірок та підвищити рівень сплати нарахувань за такими перевірками, а також зменшення кількості судових спорів.
Китайських колег також зацікавив досвід ДПС України щодо адміністрування і моніторингу ризикових операцій ПДВ. Пан Жунфа також запросив керівництво ДПС України до Пекіну, аби ознайомити з досвідом роботи китайських податківців.


Понад 13 мільярдів гривень єдиного внеску надійшло від платників Дніпропетровщини

Впродовж десяти місяців 2019 року податковою службою Дніпропетровської області забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на загальну суму 13 млрд 62,9 млн гривень. Якщо цей показник порівняти з аналогічним періодом 2018 року, то цьогорічна сплата єдиного внеску більше на 2 млрд 34,2 млн гривень.
Зростання надходжень від малого підприємництва Дніпропетровщини свідчить і про збільшення кількості самих платників єдиного внеску. Їх станом на 01 листопада цього року 354 504.
За словами начальника управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Вікторії Каліногорської, лише у жовтні поточного року платники єдиного внеску Дніпропетровської області перерахували на рахунки Держказначейства 1 млрд 374,4 млн грн, що на 158,1 млн грн більше жовтневих надходжень минулого року та на 68 млн грн. більше середньомісячних надходжень 2019 року.
Позитивної динаміки надходжень з ЄСВ досягнуто завдяки прозорому адмініструванню податків, покращенню сервісного обслуговування платників, проведенню активної роз’яснювальної і профілактичної роботи з роботодавцями щодо підвищення рівня оплати праці найманими працівниками, вжиттю заходів з детінізації та легалізації зайнятості населення.

Профілактичні заходи щодо запобігання корупції

Одним з першочергових завдань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області є виявлення та запобігання корупції, оскільки випадки вчинення неправомірних дій негативно впливають на імідж податкової служби та на взаємовідносини з платниками податків.
Протягом 10 місяців відділом з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області забезпечено перевірку 135 кандидатів на посади державних службовців ГУ ДПС області, з яких відмовлено у призначенні – 3.
Відділом проведено 36 тематичних перевірок та 2 службових розслідування за приписом прокуратури. Розглянуто 115 запитів від правоохоронних органів щодо 228 суб’єктів декларування – працівників Головного управління ДПС області.
Проведено 16 перевірок щодо порушення антикорупційного законодавства та норм етичної поведінки державними службовцями за зверненнями громадян.
Також, у жовтні 2019 року з працівниками Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено комплексне навчання з вивчення вимог антикорупційного законодавства України, зокрема щодо запобігання корупційним та пов’язаним з корупцією правопорушенням, виникнення конфлікту інтересів, декларування майнового стану, додержання норм етичної поведінки.

Набрали чинності зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що 02.11.2019 набув чинності Закон України від 03 жовтня 2019 року № 159-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту прав власності» (далі – Закон № 159), яким, зокрема, внесено зміни до Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 755).
Так, внесеними Законом № 159 змінами до Закону № 755, встановлено:
- для державної реєстрації фізичної особи – підприємця документи можна подати до будь-якого суб’єкта державної реєстрації у межах України, як в електронній так і в паперовій формі;
- для юридичних осіб можливість подати документи для проведення державної реєстрації без прив’язки до місцезнаходження такої особи діятиме у межах України лише у разі подання електронної версії документів, для формату подачі документів у паперовій формі – у межах області;
- із числа суб’єктів, що здійснюють повноваження у сфері державної реєстрації, виключені акредитовані суб’єкти (комунальні та державні підприємства), залишаються державні реєстратори місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, а також державні та приватні нотаріуси;
- державний реєстратор встановлює черговість розгляду поданих документів для державної реєстрації;
- нотаріально засвідчені документи, на підставі яких проводиться державна реєстрація, викладаються на спеціальних бланках нотаріальних документів, що є додатковим захистом таких документів від підробки;
- надано право керівнику юридичної особи на безоплатній основі в режимі реального часу засобами телекомунікаційного зв’язку отримувати інформацію про факт подання або прийому документів, поданих для проведення реєстраційних дій щодо такої юридичної особи;
- у разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження (крім випадку, якщо відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі). Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність, дійсність якої перевіряється за допомогою Єдиного реєстру довіреностей.
Закон № 159 опубліковано в офіційному виданні «Голос України» від 23.10.2019 № 202.

Реалізація корисних копалин «єдинником»: право на спрощену систему оподаткування

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що не можуть бути платниками єдиного податку суб’єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи – підприємці), які здійснюють видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення.
Норми встановлені п.п. 5 п.п. 291.5.1 п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу України.
До переліку корисних копалин місцевого значення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 року № 827 «Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення» із змінами та доповненнями, належать:
сировина для хімічних меліорантів ґрунтів (вапняк, гіпс, гажа, сапропель);
сировина для будівельного вапна та гіпсу (гіпс, вапняк, крейда);
сировина піщано-гравійна (пісок);
сировина цегельно-черепична (суглинок, супісок);
інші корисні копалини, що не включені до Переліку корисних копалин загальнодержавного значення.
Отже, якщо суб’єкт господарювання здійснює реалізацію вищезазначених корисних копалин, то такий суб’єкт господарювання має право перебувати на спрощеній системі оподаткування.

Визначення об’єкта оподаткування рентною платою за спеціальне використання лісових ресурсів

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 256.2 ст. 256 Податкового кодексу України об’єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання лісових ресурсів є:
● деревина, заготовлена в порядку рубок головного користування;
● деревина, заготовлена під час проведення заходів щодо поліпшення якісного складу лісів, їх оздоровлення, посилення захисних властивостей (у деревостанах віком понад 40 років – рубки догляду за лісом, вибіркові санітарні рубки, вибіркові лісовідновні рубки, рубки, пов’язані з реконструкцією, ландшафтні рубки і рубки переформування; незалежно від віку деревостанів – суцільні санітарні та суцільні лісовідновні рубки);
● деревина, заготовлена під час проведення заходів з розчищення лісових ділянок, вкритих лісовою рослинністю, у зв’язку з будівництвом гідровузлів, трубопроводів, шляхів тощо;
● другорядні лісові матеріали (заготівля живиці, пнів, лубу та кори, деревної зелені, деревних соків та інших другорядних лісових матеріалів, передбачених нормативно-правовими актами з ведення лісового господарства);
● побічні лісові користування (заготівля сіна, випасання худоби, заготівля дикорослих плодів, горіхів, грибів, ягід, лікарських рослин, збирання лісової підстилки, заготівля очерету та інших побічних лісових користувань, передбачених нормативно-правовими актами з ведення лісового господарства);
● використання корисних властивостей лісів для культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних, туристичних і освітньо-виховних цілей та проведення науково-дослідних робіт.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор