www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Неділя, 29 листопада 2020 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує
Версія для друку Написати листа
Гаряча лінія на тему: «Електронні сервіси ДПС – просто та зручно»

    У Павлоградській ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за організацією Павлоградсько-Синельниківського відділу організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
    Відбувся сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси ДПС – просто та зручно».
    На запитання платників відповідала начальник Павлоградської ДПІ Ольга Радіонова.
    Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі із запитань, які були обговорені під час сеансу телефонного зв'язку «гаряча лінія».
    Питання: Що таке електронні сервіси та як їх використовувати?
    Відповідь: На сьогодні все актуальнішим та популярним серед платників податків є використання електронних сервісів, тобто послуг, які надаються з використанням Інтернету. Це дає змогу зекономити час та уникнути необхідності відвідування Центрів обслуговування платників в умовах карантину.
    Декілька років працює та активно використовується платниками податків інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет». Цей сервіс постійно удосконалюється, додаються нові послуги та можливості.
    Питання:Які переваги Електронного кабінету для платника податків?
    Відповідь:Електронний кабінет працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Цей сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи: податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків тощо.
    Питання:Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?
    Відповідь:У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:
    відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);
    доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);
    переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);
    отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;
    отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлінням яких покладено на контролюючі органи
    надіслані запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;
    створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування;
    скористатися іншими електронними сервізами та отримати корисну інформацію.
    Питання:Чи можна громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті?
    Відповідь:Фізичні особи – громадяни, які не є суб'єктами господарювання, можуть отримати інформацію про відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет.
    Приватна частина Електронного кабінету через режим «Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором.
    До приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.
    Користування онлайн сервісами податкової – це зручно, економно у часі, безкоштовно, цілодобово
    Днями, за організацією Павлоградсько-Синельниківського відділу організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відбулась зустріч начальника Павлоградської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольги Радіонової з підприємцями Павлоградсько-Синельниківського регіону. Захід відбувся з дотриманням всіх карантинних вимог. Під час зустрічі обговорювалась актуальна тема сьогодення – «Електронні сервіси ДПС. Подання звітності до податкових органів в електронному вигляді».
    Ольга Радіонова розповіла, що кількість сервісів, які запроваджені ДПС для платників податків, постійно зростає відповідно до потреб бізнесу. На сьогодні в ДПС найпопулярніший сервіс серед платників – Електронний кабінет платника.
    Вона зазначила, що до переваг сервісу можна віднести зручність: при поданні декларації в електронній формі не потрібно нічого самому розраховувати, система автоматично сформовує податкову декларацію за вас. Її потрібно буде тільки надіслати й отримати по зворотньому зв'язку повідомлення про те, що електронна декларація прийнята.
    Крім того, робота в Електронному кабінеті унеможливлює виникнення помилок в обов'язкових реквізитах поданої декларації та випадків подання звітності не в повному обсязі. З його допомогою можна перевірити звіт на наявність арифметичних помилок , зберегти форму звіту в режимі «Чернетки»та використовувати її при створенні наступних звітів. Через Електронний кабінет можна отримати квитанції про прийняття органами податкової служби надісланого звіту протягом декількох хвилин.
    Створений сервіс є допомогою для бізнесу, скорочує час на пошук інформації та допомагає уникнути помилок.
    Керівник Павлоградської ДПІ закликала платників податків та пересічних громадян долучатися до діджиталізації та повідомила, що найсвіжіші новини можливо отримати, підписавшись на канал ДПС «Податкова служба – Офіційний канал» у месенджері Telegram
    Ольга Радіонова: Майже 3300 платників Павлоградського регіону звітують в електронному вигляді

    Під час зустрічі з підприємцями начальник Павлоградської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Радіонова розповіла, що електронні сервіси, запроваджені Державною податковою службою, набувають все більшої популярності серед платників податків Павлоградщини. Одним з таких сервісів є Електронний кабінет.
    Вона зазначила, що сьогодні 3280 платників Павлоградського регіону оцінили переваги користування ним та надають звітність в електронному вигляді. Наразі 98,8 відсотків павлоградських платників податків – юридичних осіб звітують в електронному вигляді. Серед фізичних осіб-підприємців даним сервісом користуються 96,9 відсотків платників.
    Цей сервіс доступний цілодобово за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
    Ольга Радіонова закликала платників податків бути сучасними – подавати звітність в електронному вигляді та користуватись зручними електронними сервізами Державної податкової служби.
    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор