www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Неділя, 17 листопада 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаське управління ГУ ДФС інформує
Версія для друку Написати листа
У січні платникам відшкодовано рекордні 19,7 млрд грн ПДВ

У січні 2019 року Державна фіскальна служба України відшкодувала платникам рекордну суму податку на додану вартість – 19,7 млрд грн.
Порівняно з відповідним періодом минулого року сума відшкодування зросла на 64%, або на 7,7 млрд грн. У січні 2018 року платникам було відшкодовано 12 млрд грн. Загалом за 2018 рік платникам відшкодовано 131,7 млрд грн.
Сума відшкодованого ПДВ на рахунки платників у січні 2019 року на 8,7 млрд грн, або у 1,8 раза більше середньомісячного відшкодування у 2018 році. Сума середньомісячного відшкодування ПДВ у минулому році становила 11 млрд грн.
Також суттєво зросли задекларовані суми ПДВ до сплати. Так, у січні 2019 року (декларації за грудень 2018 року) задекларовано 22,9 млрд грн ПДВ до сплати. Це на 1,6 млрд грн, або на 7,5% більше відповідного показника січня 2018 року.


За оформлення автомобілів з єврономерами власники сплатили понад 5 млрд грн

За митне оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією громадяни вже сплатили понад 5 млрд гривень. Кількість оформлених з 25 листопада 2018 року по 6 лютого 2019 року (включно) транспортних засобів складає 80,1 тис. шт. Це автівки, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автомобілів та перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.
Найактивніше громадяни оформлюють транспортні засоби у місті Києві – майже 13,2 тис. автомобілів, Волинській – 10,2 тис., Чернівецькій – 7,2 тис., Львівській – 6,8 тис. та Закарпатській – 6,8 тис. областях.
Із загальної кількості розмитнених авто майже 68 тис. – це ті, які перебували на митній території України з порушенням вимог Митного кодексу України. За них власники добровільно сплатили 577,7 млн грн (8500 за кожне авто). Це звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів при ввезенні транспортного засобу з іноземною реєстрацією, строки та умови ввезення якого не дотримані.
Тільки за минулу добу, 6 лютого, громадяни оформили понад 3,8 тис. автомобілів, за які сплачено майже 233,5 млн грн платежів.
Нагадаємо, що 22 лютого 2019 року спливає термін пільгового періоду застосування ставки акцизного податку (коефіцієнт 0,5) для митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією. Після цього часу власники таких автівок будуть сплачувати акцизний податок за повною ставкою. Наразі це передбачено чинним законодавством.

Великий платник податків звітує за об’єкти нерухомого майна за місцезнаходженням такого майна

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що після включення платника податків до Реєстру великих платників податків (далі – Реєстр) та отримання повідомлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, про таке включення платник податків зобов’язаний стати на облік за основним місцем обліку у контролюючому органі, що здійснює супроводження великих платників податків, з початку податкового періоду (календарного року), на який сформовано Реєстр, та за неосновним місцем обліку у такому контролюючому органі або його територіальних підрозділах щодо наявних у межах населеного пункту за місцезнаходженням контролюючого органу, що здійснює супроводження великих платників податків, або його територіальних підрозділів об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність такого великого платника податків (п. 64.7 ст. 64 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).
З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку) (п. 63.3 ст. 63 ПКУ).
Взяття на облік у контролюючих органах, у тому числі й у частині місця розташування (населеного пункту) нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, регулюється Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 1588).
Пунктом 1.4 розділу І Порядку № 1588 визначено, що об’єкти, які розташовані у різних населених пунктах, підлягають взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб або рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
Отже, після включення платника податків до Реєстру об’єкти нерухомості, які розташовані поза межами населених пунктів територіальних управлінь Офісу великих платників податків ДФС (далі – Офіс ВПП), обліковуються відповідно до вимог п.п. 266.7.5 п. 266.7 ст. 266 ПКУ за їх місцезнаходженням, і таке місцезнаходження згідно з Порядком № 1588 вважається неосновним. Податкова звітність за об’єкти нерухомості, що розташовані у межах населеного пункту місцезнаходження територіальних управлінь Офісу ВПП, подається до територіального управління Офісу ВПП такого міста.

Запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами можна подати в електронному вигляді

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
ДФС України повідомила, що для платників податку запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість платникам податків подати запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС в електронному вигляді.
Подати запит на отримання витягу про стан розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
Для цього у приватній частині Електронного кабінету платнику податків необхідно в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)» (далі – Запит), підписати та надіслати.
Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.
Звертаємо увагу, що підтвердженням подання в ДФС Запиту є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.
Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.
Інформація розміщена на офіційнму веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/366765.html

За використання РРО, який вичерпав термін дії експлуатації, передбачена відповідальність

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що строк служби реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) – це строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність РРО, у тому числі комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів (п. 2 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстратора розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601 із змінами та доповненнями).
Фактично після закінчення строку служби РРО виробник не гарантує подальшу працездатність такого РРО в цілому, його комплектувальних вузлів та складових частин, а також не гарантує збереження інформації у фіскальній пам’яті такого апарата, тобто реалізації фіскальних функцій, які є обов’язковими для РРО відповідно до вимог Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265).
Отже, у разі використання суб’єктом господарювання РРО, який вичерпав свій строк експлуатації, такий технологічний пристрій не може вважатися РРО відповідно до вимог Закону № 265 і подальше використання такого пристрою суб’єктом господарювання є порушенням вимог Закону № 265 та тягне накладення фінансових санкцій згідно з п. 1 ст. 17 Закону № 265 у таких розмірах:
вчинене вперше – 1 гривня;
за кожне наступне вчинене порушення – 100 відс. вартості проданих з порушеннями, встановленими п. 1 ст. 17 Закону № 265, товарів (послуг).
Крім того, за порушення порядку проведення розрахунків, на осіб, які здійснюють розрахункові операції та на посадових осіб платника податків накладається штраф згідно з нормами Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами і доповненнями.

У січні 2019 року до бюджету надійшло 19,1 млрд грн ЄСВ

У січні 2019 року Державною фіскальною службою України забезпечено надходження 19,1 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Це перевищує суму сплати єдиного внеску за січень минулого року на 26,1%, або на 4 млрд гривень.
Індикативний показник з надходження єдиного внеску у січні 2019 року перевиконаний на 12,2%, або на 2,1 млрд грн.
Нагадаємо, що протягом 2018 року ДФС забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на рівні 228 млрд гривень.
ДФС й надалі контролюватиме дотримання податкового законодавства при виплаті заробітної плати та інших доходів громадянам з метою виконання покладених завдань із забезпечення реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску для забезпечення своєчасного здійснення пенсійних виплат і соціальних допомог.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор