www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 27 липня 2021 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує
Версія для друку Написати листа
Законодавчі обмеження на проведення перевірок призвели до значного зменшення їх кількості. За 11 місяців поточного року проведено 21,9 тис. документальних перевірок, за відповідний період минулого року – 36,5 тис. Тобто на 40 %, або на 14,6 тис. менше.

Такими перевірками було охоплено лише 0,6 відс. усіх платників, що перебувають на обліку. З них: суб’єктів великого підприємництва – 14 відс., середнього – 2 відс., малого – 0,5 відсотка.
Таким чином, малий та середній бізнес практично не перевірявся, перевірки здебільшого стосувались ризикових операцій великого бізнесу.
Фактичних перевірок проведено 14,1 тис., що дорівнює показнику минулого року. Тоді їх кількість складала 14,8 тисячі.
Водночас, в умовах заборони на перевірки бізнесу податкова служба отримує численні звернення щодо порушень законодавства з питань неоформлених трудових відносин та здавання в оренду громадянами квартир без сплати до бюджету належних сум податків.
Так, у ІІ півріччі 2020 року тільки на адресу центрального апарату ДПС надійшло 262 звернення громадян, в яких містилася інформація про понад 800 фактів неоформлення трудових відносин.
Вкотре звертаємося до громадян: належним чином оформлені трудові відносини – це запорука підвищення вашого добробуту, реалізації програм соціально-економічного розвитку, забезпечення соціального захисту працівників тощо.
Також повідомляємо, що після закінчення терміну дії встановлених обмежень, ДПС відновить проведення контрольно-перевірочних заходів за зверненнями громадян з питань оформлення працедавцями трудових відносин з найманими працівниками.
Повідомити інформацію про можливі факти неоформлення трудових відносин можна за телефоном Контакт-центру ДПС 0800-501-007 чи на електронну адресу zvernennya_dps@tax.gov.ua.
Реагуючи на звернення щодо фактів здавання майна в оренду без сплати податків, податківці роз’яснюють власникам квартир положення Податкового кодексу України щодо обов’язку декларування доходів від здавання квартир в оренду та необхідності сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Наразі перевірки власників квартир на дотримання ними вимог податкового законодавства на сьогодні не проводяться у зв’язку із запровадженням мораторію на проведення перевірок.
Нагадуємо, що у зв’язку із запровадженням на території України карантину з 18 березня 2020 року законодавчо встановлено мораторій на проведення податковими органами документальних та фактичних перевірок, крім:
позапланових перевірок з питань відшкодування ПДВ та від’ємного значення з ПДВ;
фактичних перевірок операцій з підакцизними товарами.
З 8 серпня 2020 року знято заборону на проведення перевірок на звернення платників податків та у зв’язку з припиненням діяльності.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»


Соціальна підтримка застрахованих осіб та бізнесу


Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що Законом України від 04 грудня 2020 року № 1071-IX «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» визначено форми соціальної підтримки застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів.
З видами одноразової матеріальної допомоги та одноразової компенсації, а також основними положеннями для їх отримання можна ознайомитись:
- на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» за посиланням https://dp.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/6933.html
- на сторінці «ДПС у Дніпропетровській області» у соціальній мережі Facebook за посиланням https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/videos/4019489124741892;
- на сторінці «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» популярного відеохостингу YouTub за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=OS0LpVLRx7Y .
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».

Окремі питання адміністрування ПДВ


В інформаційному агентстві «Мост-Днепр» 16 листопада 2020 року відбулась пресконференція на тему «Окремі питання адміністрування ПДВ».
У пресконференції прийняли участь заступник начальника відділу адміністрування ПДВ, податку на прибуток на камеральних перевірок податкової звітності управління податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Неля Добросовістна та головний державний ревізор - інспектор відділу адміністрування ПДВ, податку на прибуток на камеральних перевірок податкової звітності управління податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Світлана Плоха.
Інформуючи учасників пресконференції про актуальні питання функціонування Системи електронного адміністрування ПДВ, що виникали у платників податків на протязі 2020 року Неля Добросовістна зупинилась на наступних напрямках:
- зміна показників, що відображені у витягу з системи електронного адміністрування ПДВ, в тому числі у платника, реорганізованого шляхом приєднання, злиття, перетворення;
- суми податкових зобов’язань, які підлягають сплаті на рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ;
- виникнення показника «сума відхилення» в Електронному кабінеті платника (меню «Система електронного адміністрування ПДВ»/опція «Розрахунок суми перевищення»);
- стосовно змін суми ПДВ, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН, на суму надміру сплачених грошових зобов’язань з ПДВ, які повернуті на рахунок платника в системі електронного адміністрування ПДВ та інші.
Світлана Плоха проінформувала про певні зміни протягом 2020 року у веденні обліку податкових пільг контролюючими органами.
Вона зазначила, що починаючи з 01 січня 2020 року інформація про суми податкових пільг відображається у податковій звітності відповідного податку чи збору, що подається контролюючому органу у строки, встановлені Податковим кодексом України (далі – ПКУ).
На теперішній час роль Звіту про суми податкових пільг виконує Додаток 6 до декларації з ПДВ «Розрахунок сум податку на додану вартість, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, та/або показників, відповідно до яких підприємства (організації) належать до підприємства (організації) осіб з інвалідністю (Д6)».
Податкова пільга з ПДВ виникає лише в разі здійснення платником податку в звітному періоді операцій, звільнених від ПДВ на підставі ст. 197 ПКУ, підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ.
При цьому, для заповнення Додатку 6 по операціях, які оподатковуються за ставками 0 або 7%, податкові пільги не розраховуються та не відображаються!
Також, обсяги операцій з придбання товарів/послуг, необоротних активів у осіб, які не зареєстровані як платники ПДВ, не беруть участі у розрахунку сум податкових пільг, навіть якщо вони використані в операціях, звільнених від оподаткування ПДВ.
«Протягом 2020 році відбулися зміни в частині звільнення від оподаткування ПДВ окремих операцій, зокрема:
- врегульовано питання звільнення від оподаткування ПДВ операцій сільськогосподарських товаровиробників із ввезення племінних чистопородних тварин;
- змінено порядок оподаткування операцій з експорту соєвих бобів та насіння свиріпи або ріпаку;
- питання щодо необхідності нарахування ПДВ підприємствам агропромислового комплексу за загиблий урожай» - підсумувала Світлана Плоха.

Прийнято Закон «Про Державний бюджет України на 2021 рік»


Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що 15.12.2020 у другому читанні прийнято законопроект № 4000 про Державний бюджет України на 2021 рік (далі – Закон).
Законом установлено у 2021 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2021 року – 2 189 гривень, з 1 липня – 2 294 гривні, з 1 грудня – 2 393 гривні, а для основних соціальних і демографічних груп населення:
дітей віком до 6 років: з 1 січня 2021 року – 1 921 гривня, з 1 липня – 2 013 гривень, з 1 грудня – 2 100 гривень;
дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2021 року – 2 395 гривень, з 1 липня – 2 510 гривень, з 1 грудня – 2 618 гривня;
працездатних осіб: з 1 січня 2021 року – 2 270 гривень, з 1 липня – 2 379 гривень, з 1 грудня – 2 481 гривня;
працездатних осіб, який застосовується для визначення базового розміру посадового окладу судді: з 1 січня 2021 року – 2 102 гривні;
працездатних осіб, який застосовується для визначення посадових окладів працівникам інших державних органів, оплата праці яких регулюється спеціальними законами: з 1 січня 2021 року – 2 102 гривні;
працездатних осіб, який застосовується для визначення посадового окладу прокурора окружної прокуратури: з 1 січня 2021 – 1 600 гривень;
осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2021 року – 1 769 гривень, з 1 липня – 1 854 гривні, з 1 грудня – 1 934 гривні.
Законом установлено у 2021 році мінімальну заробітну плату:
у місячному розмірі: з 1 січня – 6 000 гривень, з 1 грудня – 6 500 гривень;
у погодинному розмірі: з 1 січня – 36,11 гривні, з 1 грудня – 39, 12 гривні.
Інформацію розміщено на вебпорталі Верховної Ради України за посиланням https://www.rada.gov.ua/news/Novyny/200936.html?fbclid=IwAR0MIGVsVASUJeMsYbmQwzjpV_saSwrAHwO5Pfz_Ze2O_Fk18U3epfpvkBQ
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».

Постанова № 1234: затверджено Порядок надання одноразової компенсації суб’єктам господарювання

Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що 12.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 р. № 1234 (далі – Постанова № 1234), якою затверджено Порядок надання одноразової компенсації суб’єктам господарювання (далі – Порядок), Порядок формування і ведення реєстру набувачів одноразової компенсації суб’єктам господарювання та внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 302.
Постанову № 1234 розроблено відповідно до ст. 4 Закону України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Порядок встановлює механізм надання одноразової компенсації суб’єктам господарювання з метою відшкодування витрат, понесених на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – компенсація), та інформаційної взаємодії ДПС, Казначейства та Мінекономіки у процесі перерахування сум компенсації за підтвердженими даними з реєстру набувачів одноразової компенсації суб’єктам господарювання (далі – Реєстр).
Порядком визначено, що компенсація надається суб’єктам господарювання – юридичним особам (далі – суб’єкти господарювання), у яких станом на 31 жовтня 2020 року основний вид економічної діяльності відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відносився до переліку основних видів економічної діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи, пов’язані із поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого Кабінетом Міністрів України. При цьому господарська діяльність таких суб’єктів господарювання на дату набрання чинності Законом України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» за даними зазначеного Єдиного державного реєстру не припинена.
Для отримання компенсації суб’єкти господарювання з 14 грудня 2020 року до 21 грудня 2020 року включно подають до територіального органу ДПС за місцем обліку як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування заяви на отримання компенсації за формою, яка наведена у додатку до Порядку Постанови № 1234.
Заява подається засобами електронного зв’язку в електронній формі у форматі (стандарті), затвердженому в установленому порядку, з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису. Можливість подання заяви (форма J1392101) передбачена засобами ІТС «Електронний кабінет».
Датою подання заяви є дата, зафіксована в першій квитанції, яка формується в автоматичному режимі в електронній формі та надсилається суб’єкту господарювання протягом операційного дня з підтвердженням отримання такої заяви.
У разі коли подана заява не відповідає вимогам частини другої ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» та/або затвердженій формі, у якої відсутні або недостовірно заповнені обов’язкові реквізити, тоді у першій квитанції повідомляється про її неприйняття із зазначенням причин та пропонується суб’єкту господарювання подати нову заяву.
Заява розглядається територіальним органом ДПС протягом трьох робочих днів з дня її отримання. Перебіг трьох робочих днів розпочинається з дня, що настає за днем отримання такої заяви. У разі коли останній день строку розгляду заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день.
Про результати розгляду заяви суб’єкту господарювання надсилається друга квитанція про внесення даних заяви до Реєстру, яка формується в автоматичному режимі в електронній формі та є підтвердженням внесення даних заяви до Реєстру. Квитанція надсилається на електронну адресу, з якої надійшла заява, а також розміщується в Електронному кабінеті.
Постановою № 1234 також внесено зміни до п. 2 Порядку використання коштів фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 302.
Постанова № 1234 опублікована в офіційному виданні «Урядовий кур’єр» від 12.12.2020 № 243.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».

Постанова № 1236: затверджено перелік основних видів економічної діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи


Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» затверджено Перелік основних видів економічної діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи, повязані із поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі – Перелік).
Перелік розроблено у відповідності до Порядку звернення та надання у 2020 році одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, які можуть втратити доходи у разі повної заборони сфери їх діяльності внаслідок посилення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1233 (далі – Порядок 1233).
За Порядком № 1233 відповідну допомогу можуть мають право отримати застраховані особи, які можуть втратити доходи у разі повної заборони сфери їх діяльності внаслідок посилення обмежувальних протиепідемічних заходів.
Постанова № 1236 опублікована в офіційному виданні «Урядовий кур’єр» від 12.12.2020 № 243.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».

Закон України № 1071: умови отримання одноразової матеріальної допомоги застрахованими особами


Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що нормами ст. 2 Закону України від 04 грудня 2020 року № 1071-IX «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – Закон № 1071) визначено одноразову матеріальну допомогу застрахованим особам, як одну із форм соціальної підтримки.
Так, одноразова матеріальна допомога застрахованим особам – це одноразова виплата держави у зв’язку із втратою частини заробітної плати найманими працівниками суб’єктів господарювання, робота яких тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів, встановлених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі – обмежувальні протиепідемічні заходи, пов’язані із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)), та у зв’язку із втратою частини доходу фізичними особами – підприємцями (далі – ФОП), економічна діяльність яких тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19);
Виплата одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам здійснюється на підставі заяв застрахованих осіб, поданих ними в електронній формі у період до 21 грудня 2020 року включно з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг («Дія»).
У заяві про виплату одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам зазначається:
● прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи, її дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
● адреса місця проживання;
● підтвердження відповідності застрахованої особи положенням Закону № 1071;
● номер банківського рахунка для виплати одноразової матеріальної допомоги – за стандартом IBAN.
За допомогою програмних засобів «Дії»здійснюється перевірка даних наданих застрахованою особою.
Нормами ст. 2 Закону № 1071 встановлено, що застрахована особа має право на отримання одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам у розмірі 8000 гривень. При цьому застрахована особа, яка має право на отримання зазначеної допомоги, має бути найманим працівником суб’єкта господарювання, основний вид економічної діяльності якого заявлений першим у відомостях з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 31 жовтня 2020 року та відповідає визначеним у Переліку основних видів економічної діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи, пов’язані із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), що призводять до тимчасової зупинки роботи суб’єктів господарювання (далі – Перелік видів економічної діяльності), або фізичною особою – підприємцем, основний вид економічної діяльності якого заявлений першим у відомостях з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 31 жовтня 2020 року та відповідає визначеним у Переліку видів економічної діяльності.
Перелік видів економічної діяльності визначено постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Одноразова матеріальна допомога застрахованим особам надається:
1) найманим працівникам:
які на дату звернення працюють у суб’єкта господарювання, що нарахував єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) за третій квартал 2020 року;
які працюють у суб’єкта господарювання, основний вид економічної діяльності якого на 31 жовтня 2020 року відносився до Переліку видів економічної діяльності;
які працюють у суб’єкта господарювання не за сумісництвом;
середня заробітна плата яких не перевищує тридцять тисяч гривень на місяць. При цьому для обчислення середньої заробітної плати враховуються усі місяці третього кварталу 2020 року;
2) ФОП, які є застрахованими особами:
державна реєстрація яких на дату набрання чинності Законом № 1071 становить не менше трьох місяців;
які на дату набрання чинності Законом № 1071 сплатили у 2020 році єдиний внесок за себе не менше ніж за три місяці;
основний вид економічної діяльності яких на 31 жовтня 2020 року відносився до Переліку видів економічної діяльності;
які не є одночасно найманими працівниками та ФОП;
підприємницька діяльність яких на дату набрання чинності Законом № 1071, за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не припинена.
Застраховані особи несуть відповідальність за достовірність інформації, наданої для отримання одноразової матеріальної допомоги, передбаченої ст. 2 Закону № 1071.
У разі виявлення недостовірних відомостей, наданих застрахованою особою, на підставі яких було виплачено одноразову матеріальну допомогу, що впливають на право застрахованої особи на її одержання, сума одноразової матеріальної допомоги підлягає поверненню застрахованою особою.
Не повернуті добровільно суми, передбачені ст. 2 Закону № 1071, підлягають стягненню на підставі рішення про відшкодування одноразової матеріальної допомоги, яке видається територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань пенсійного забезпечення та ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, та є виконавчим документом.
Виплата одноразової матеріальної допомоги застрахованій особі проводиться уповноваженим банком на банківський рахунок (у форматі IBAN), зазначений у заяві застрахованої особи.
Суми невиплаченої одноразової матеріальної допомоги до кінця бюджетного року повертаються до Державного бюджету України через рахунок головного розпорядника бюджетної програми, відкритий у Державній казначейській службі України.
Порядок подання та форма заяви про виплату одноразової матеріальної допомоги, порядок формування та перевірки відомостей, а також порядок перерахування та строки надання одноразової матеріальної допомоги, її повернення та стягнення у разі подання застрахованою особою недостовірних даних встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1233 «Деякі питання надання одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, які можуть втратити доходи у разі повної заборони сфери їх діяльності внаслідок посилення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».

Закон України № 466: визначено нові правила звітування


Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Законом України № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» із змінами внесено зміни до п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) стосовно подання платниками податкової звітності.
Так, платник податку на прибуток (крім платників податку на прибуток, які відповідно до Закону України"Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі – Закон про буколік) зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом) подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 ПКУ.
Платники податку на прибуток, які відповідно до Закону про бухоблік зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом, подають разом з податковою декларацією за відповідний податковий (звітний) період звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), складені до перевірки фінансової звітності аудитором. Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати) подаються платниками податку згідно з цим абзацом за формою, визначеною згідно з Законом про бухоблік, у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 ПКУ.
Фінансова звітність або звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), що подаються відповідно до абзаців першого та другого цього пункту, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку) та її невід’ємною частиною.
Платники податку на прибуток, які відповідно до Закону про бухоблік зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом, подають контролюючому органу річну фінансову звітність, яка підлягає оприлюдненню разом з аудиторським звітом у строк не пізніше 10 червня року, наступного за звітним. У разі неподання (несвоєчасного подання) річної фінансової звітності, яка підлягає оприлюдненню разом з аудиторським звітом, застосовується відповідальність, передбачена п. 120.1 ст. 120 ПКУ, для подання податкових декларацій (розрахунків).
Для частини чистого прибутку (доходу) податковими (звітними) періодами є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Для господарських товариств, корпоративні права яких частково належать державі, та господарських товариств, 50 і більше відсотків акцій (часток, паїв) яких належать господарським товариствам, частка держави в яких становить 100 відсотків, що не прийняли рішення про нарахування дивідендів до 01 травня року, який настає за звітним, податковим (звітним) періодом є календарний рік.
При цьому розрахунок частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку складається наростаючим підсумком та подається до контролюючих органів разом з фінансовою звітністю у строки, передбачені ст. 49 ПКУ.
Платники податку на прибуток – виробники сільськогосподарської продукції, які обрали річний податковий (звітний) період відповідно до п.п. 137.4.1 п. 137.4 ст. 137 ПКУ, складають та подають з відповідною податковою декларацією фінансову звітність за перше півріччя минулого звітного року, за минулий звітний рік та за перше півріччя поточного звітного року.
Платники частини чистого прибутку (доходу) та/або дивідендів на державну частку, визначені Законом України «Про управління об’єктами державної власності», подають розрахунок частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та фінансову звітність.
Звертаємо увагу, що неприбуткові підприємства, установи та організації, визначені п. 133.4 ст. 133 ПКУ, у т.ч. і профспілки, їх об’єднання та організації профспілок, утворені у порядку, визначеному законом, подають звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та річну фінансову звітність.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор