www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 27 липня 2021 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Павлоградський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє
Версія для друку Написати листа
Важливо знати: режим роботи центрів обслуговування платників на період посиленого карантину

    Павлоградський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
    ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/448088.html повідомила наступне.
    Центри обслуговування платників працюють з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.) з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв., та з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні дві години на 10 – 15 хв. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.
    Державна податкова служба України рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою платник збирається звернутися до ЦОП, можна вирішити дистанційно (онлайн або поштою).
    За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
    Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
    Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.
    Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки для кореспонденції, режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (обмеження 2 МБ) або поштою.
    Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо платників здійснити попередній запис за телефоном відповідного ЦОП та при відвідуванні дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій.
    Контакти центрів обслуговування платників розміщено у відкритій частині Електронного кабінету (розділ «Прес-центр»), та у банері «Центри обслуговування» на вебпорталі ДПС.
    Просимо із розумінням ставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.
    Довідково.
    Обмежувальні заходи встановлено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
    Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
    Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

    Які перевірки мають право здійснювати контролюючі органи

    Павлоградський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що нормами п. 522. підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), крім:
    документальних позапланових перевірок, що проводяться на звернення платника податків;
    документальних позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктами 78.1.7 та 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 ПКУ;
    фактичних перевірок в частині порушення вимог законодавства в частині:
    ● обліку, ліцензування, виробництва, зберігання, транспортування та обігу пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
    ● цільового використання пального та спирту етилового платниками податків;
    ● обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками;
    ● здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального, з підстав, визначених підпунктами 80.2.2, 80.2.3 та 80.2.5 п. 80.2 ст. 80 ПКУ.
    Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
    Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

    В Єдине вікно подання електронної звітності додано документи для переходу на єдиний рахунок

    Павлоградський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що ДПС України оновила спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії станом на 31.12.2020.
    Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 28.12.2019 по 31.12.2020 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.29.0.0. При цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.
    Перелік змін та доповнень (версія 1.29.0.0) (станом на 31.12.2020):
    Додано нові документи:
    На виконання вимог Закону України від 4 жовтня 2019 року № 190-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» додано нові документи:
    F/J 1307001 – Повідомлення про використання / відмову від використання єдиного рахунку;
    F/J 1307101 – Запит про отримання витягу щодо включення до /виключення з Реєстру платників, які використовують єдиний рахунок, за даними ДПС;
    F/J 1307301 – Уточнення даних «Призначення платежу» платіжного документу на сплату коштів на єдиний рахунок;
    F/J 1307401 – Визначення напряму використання коштів, сплачених на єдиний рахунок (залишки);
    F/J 1307501 – Розрахунковий документ для сплати на єдиний рахунок;
    F/J 1407101 – Витяг з інформаційної системи щодо включення до /виключення з Реєстру платників, які використовують єдиний рахунок;
    F/J 1407201 – Повідомлення про помилки в «Призначенні платежу» платіжного документу на сплату коштів на єдиний рахунок;
    F/J 1407301 – Повідомлення про уточнення ДПС даних «Призначення платежу» платіжного документу на сплату коштів на єдиний рахунок.
    З метою впровадження нових електронних сервісів в інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних системах, які забезпечують обмін електронними документами між суб’єктами електронного документообігу додано нові документи:
    J1604001 – Запит органу місцевого самоврядування про отримання інформації в розрізі платників податків – юридичних осіб;
    J1704001 – Довідка про відсутність інформації.
    Додано нові версії документів:
    У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України (Держстат) додано нові версії документів:
    S0404512 – № 2К-П Обстеження ділової активності промислового підприємства (наказ Держстату 21.05.2019 № 163);
    S0603303 – № 2К-Т Обстеження ділової активності підприємства оптової та роздрібної торгівлі, з ремонту автотранспортних засобів і мотоциклів (наказ Держстату 17.07.2017 № 172);
    S0703003 – № 2К-Б Обстеження ділової активності будівельного підприємства (наказ Держстату 17.07.2017 № 172);
    S2601103 – № 2К-СП Обстеження ділової активності підприємства сфери послуг (наказ Держстату 17.07.2017 № 172 );
    S2703603 – № 2К-С Обстеження ділової активності сільськогосподарського підприємства (наказ Держстату 17.07.2017 № 172).
    Довідники вводу:
    spr_sti.xml – «Довідник податкових інспекцій» –станом на 31.12.2020.
    У довіднику термінів видалено періоди подачі за 2015 рік та додано терміни подачі на 2021 рік.
    Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
    Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

    За продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім у 2020 році анульовано 80 ліцензій

    У Дніпропетровській області станом на 01.01.2021 діє 17 015 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального по 7 052 суб'єктах господарської діяльності, серед яких щодо роздрібної торгівлі алкогольними напоями – 7 451 ліцензія, на тютюнові вироби – 6 437, на право роздрібної торгівлі пальним – 614 ліцензій та 2 513 ліцензій на зберігання пального.
    Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області ведеться систематичний контроль за своєчасністю сплати суб’єктами підприємницької діяльності за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального. Так, за 2020 рік за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 1 353 ліцензій на право торгівлі алкогольними напоями, 913 ліцензій – тютюновими виробами, 5 – на право роздрібної торгівлі пальним, 31 – на зберігання пального. Анульовано за 2020 рік 2 256 ліцензій, з яких 80 – за продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.
    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор