www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 23 жовтня 2020 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
АТ «Дніпропетровськгаз» інформує
Версія для друку Написати листа
«Сплачуйте за доставку газу онлайн – інвестуйте в свою безпеку…»

    Як в умовах карантину працює газорозподільне підприємство, чи переходять клієнти в онлайн, чи будуть газовики відключати боржників? На найактуальніші питання про роботу АТ «Дніпропетровськгаз» відповів Голова правління компанії Іван Вакуленко.
    Як змінилась робота АТ «Дніпропетровськгаз» в умовах карантину?
    З 16 березня Дніпропетровськгаз, як і більшість компаній України, перейшов на дистанційну роботу. Це означає, що всі служби, окрім аварійно-диспетчерської та транспортної, працюють віддалено. Всі 48 бригад аварійно-диспетчерської служби функціонують в надзвичайному режимі. Так само як медики та рятувальники. Зокрема, 48 бригад аварійно-диспетчерської служби, продовжують працювати 24 години на добу 7 днів на тиждень для того, щоб забезпечити безперебійне газопостачання та безпеку споживачів. Щодня аварійно-диспетчерська служба отримує до сотні викликів з усієї області.
    Продовжують надавати послуги споживачам і фахівці Центрів обслуговування клієнтів. Спеціалісти ЦОК працюють у черговому режимі для видачі документів клієнтам. А решта фахівців по роботі з клієнтами працюють з дому та обробляють усі звернення від споживачів онлайн. Від початку карантину працівники Центрів обслуговування АТ «Дніпропетровськгаз» відповіли на понад 20 тисяч дзвінків та надали більш ніж 400 відповідей на письмові звернення. Саме тому якість надання послуг для наших споживачів у період карантину аж ніяк не змінилася.
    Регулярно працює і автотранспортна служба Дніпропетровськгазу. Через те, що у зв’язку з карантином міжміський та міський громадський транспорт не курсують, компанія вирішила допомогти лікарям діставатись до місця роботи. Щодня понад 20 наших автомобілів підвозять до 150 медичних працівників до лікарень та ввечері додому.
    Тому хочу подякувати всім співробітникам АТ «Дніпропетровськгаз» за те, що навіть в умовах карантинних обмежень, вони повноцінно виконують свою роботу.
    Як ви слідкуєте за безпекою своїх співробітників та клієнтів, адже під час карантину ризики для здоров’я зростають в рази?
    Компанія зробила все можливе, щоб убезпечити наших працівників. Для них було придбано захисні маски, окуляри, рукавиці та захисні костюми, приміщення, в яких знаходяться фахівці, регулярно обробляються та кварцуються. Ми слідкуємо і за чистотою автомобілів та інструментів. Машини дезінфікують двічі на день, перед виїздом та після закінчення зміни за допомогою спеціальних розпилювачів з дезрозчином.
    Щоб мінімізувати ризики для здоров’я, наші співробітники не лише забезпечені засобами індивідуального захисту, а й проходять щоденний медогляд.
    Як соціально-відповідальна компанія, АТ «Дніпропетровськгаз» піклується і про здоров'я своїх клієнтів. Саме тому бригади аварійно-диспетчерської служби регулярно інформують населення про запобіжні заходи в період карантину за допомогою гучномовців. Короткі інструктажі проводять і на місці виклику.
    Як вплинув карантин на оплату послуг? Чи переходять клієнти в онлайн?

    «Дніпропетровськгаз» вдячний усім клієнтам, які знайшли можливість сплатити за доставку газу вчасно та просимо усіх, хто досі цього не зробив, здійснити оплату.
    На жаль, з початку карантину у Дніпропетровській області на 27% впав рівень розрахунків за послуги з доставки газу. І це при тому, що безперебійна робота АТ «Дніпропетровськгаз» наразі важлива як ніколи, адже більшість жителів регіону знаходяться вдома та цілодобово користуються газом.
    Але, щоб контролювати особовий рахунок, не треба нікуди йти. Для безпеки наших клієнтів, ми постійно вдосконалюємо онлайн-сервіси. Передати показання лічильників та сплатити за доставку газу дистанційно можна різними способами. Наприклад, в Особистому кабінеті на сайті 104.ua, через мобільні додатки 104 Mobile (для Android) та 104 Mobile Light (для iOS), а також у вайбер-бот 7104ua.
    Спеціально для наших клієнтів ми екстрено розробили експрес-реєстрацію в Особистому кабінеті. Вся процедура займе всього 2 хв. Треба лише подзвонити з мобільного до контакт-центру АТ «Дніпропетровськгаз» за телефоном 067 00 90 104 і назвати номер особового рахунку (він є у квитанції). Після цього Особистий кабінет буде створений автоматично. Логін і пароль для входу надішлють в смс. На сьогодні Особистим кабінетом вже користуються понад 260 тисяч наших споживачів.
    Як бути з боржниками? Чи будуть відключати від газопостачання за несплату послуг?
    Ми розуміємо, як нелегко зараз нашим споживачам, а тому під час карантину АТ «Дніпропетровськгаз» не нараховуватиме штрафні санкції та пеню за прострочення оплати. Також компанія запровадила мораторій на відключення газопостачання. Виключення – аварійні ситуації та несанкціоноване втручання у систему газопостачання.
    Однак, я прошу усіх клієнтів не накопичувати борги під час карантину та вчасно розраховуватися за доставку газу, адже ці кошти необхідні для забезпечення сталої діяльності компанії та оплати праці газовиків.
    Багато компаній долучилися до боротьби з коронавірусом та почали активно займатися благодійною допомогою. «Дніпропетровськгаз» теж не лишився осторонь?
    Звичайно, ми – за відповідальний бізнес. У ситуації боротьби з коронавірусом найскладніше виявилося медикам. Вони щодня ризикують власним життям, щоб вилікувати хворих. Для потреб лікарень області «Дніпропетровськгаз» закупив уже другу партію допомоги. Респіратори, захисні окуляри, рукавички, медичні костюми, а ще антисептики передали медикам у Магдалинівці, Софіївці, Тернівці, Новомосковську, Жовтих Водах, Верхньодніпровську, Томаківці, Васильківці, Царичанці та Генічеську (Херсонська область).
    І наостанок, що ви порадите споживачам? Куди звертатися у разі необхідності, де шукати відповіді?
    Усі актуальні «газові» новини наші споживачі можуть прочитати на сайті нашої компанії та на сторінці Дніпропетровськгазу у Facebook. Там ми не тільки показуємо щоденну роботу газовиків, а ще й спілкуємося зі споживачами через особисті повідомлення.
    Ну і, звичайно, із будь-яким «газовим» запитанням можна звернутися до контакт-центру АТ «Дніпропетровськгаз» за телефоном 067 00 90 104.
    Якщо ви відчули запах газу – невідкладно телефонуйте 104 та чекайте на прибуття бригади АДС. Не перешкоджайте доступу для працівників АТ «Дніпропетровськгаз» до Вашої оселі.
    Сплачуйте за доставку газу онлайн – інвестуйте в свою безпеку. Бережіть своє здоров’я та залишайтеся вдома!
    Версія для друку Написати листа


Про цей сайт | Запитання | Адміністратор