www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 3 серпня 2021 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє
Версія для друку Написати листа
Звернення громадян є пріоритетним напрямком роботи податківців Дніпропетровської області

    Впродовж січня – жовтня 2020 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшло 307 письмових звернення громадян. Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи, консультації з питань податкового законодавства тощо. За відповідний період 2019 року таких звернень надійшло 354.
    Колективних звернень надійшло 15, які розглянуті у визначені законодавством терміни.
    «Створення комфортних умов для платників податків при виконанні ними своїх обов’язків по сплаті податків, зборів, платежів є пріоритетним напрямом роботи податкової служби області. Першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень, оперативному і своєчасному вирішенню виявлених питань» - підкреслила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна ЧУБ.
    З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області працює спеціальна електронна поштова скринька dp.zvern436@tax.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян".

    Податківцями виявлено схему ухилення від сплати земельного податку на загальну суму понад 8,2 млн гривень

    Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області під час проведення аналізу діяльності суб’єкта господарювання - виробника металевих виробів, встановлено факт заниження земельного податку, що призвело до ненадходження до бюджету обов’язкових платежів на загальну суму понад 8,2 млн гривень.
    Податківцями встановлено, що посадовими особами підприємства-виробника з метою ухилення від сплати земельного податку до податкової звітності, яка надавалась до контролюючого органу, вносились недостовірні відомості нормативно–грошової оцінки власної земельної ділянки, загальною площею понад 5 га.
    Матеріали аналітичного дослідження направлені до правоохоронних органів, за якими розпочато досудове розслідування у кримінальному проваджені, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 366 Кримінального кодексу України.
    Наразі триває слідство.

    Олексій Любченко: Додаткові надходження забезпечуються за рахунок боротьби з «тіньовими» схемами і вивільнення простору для «білого» легального бізнесу

    Зміна парадигми у роботі податкової служби продовжує давати свої результати. Виконання у листопаді річного плану з надходжень до бюджету є свідченням ефективної та прогнозованої роботи Державної податкової служби. Про це заявив Голова ДПС Олексій Любченко під час засідання Колегії ДПС, яка відбулася сьогодні у режимі відеоконференцзв’язку.
    «Спільно з платниками податків ми досягли значного прогресу у виконанні доходної частини бюджету. Річний план виконано. Отже, ми маємо чудову нагоду забезпечити бюджет додатковими коштами, які сьогодні так важливі для нашої країни в умовах коронавірусної кризи. При цьому, наголошую, таких результатів нам вдалося досягти без податкового тиску на бізнес. Додаткові надходження забезпечуються за рахунок боротьби з «тіньовими» схемами і вивільнення простору для «білого» легального бізнесу», – підкреслив Олексій Любченко.
    За його словами, на сьогодні ДПС налагоджено повну комунікацію з усіма органами державної влади, які задіяні в питаннях формування та реалізації державної податкової політики. До того ж, усі заходи, які здійснюються податковою службою, спрямовані на покращення умов ведення бізнесу в Україні та поліпшення соціального становища населення.
    Під час засідання було проаналізовано стан забезпечення доходної частини бюджету за січень-вересень 2020 року. Так, зростання сукупних надходжень до бюджетів та державних цільових фондів по платежах, які адмініструються ДПС за 9 місяців становили 111,0% (без врахування сплати дивідендів державними компаніями 106,5 відс.). Це випереджає темпи зростання показників економіки: реальний ВВП (9 міс.) – 94,5 відс., індекс споживчих цін (9 міс.) – 102,4 відс., індекс цін виробників (9 міс.) – 95,2 відс., індекс промислової продукції (9 міс.) – 93,0 відс.
    Обсяги податкових надходжень у травні – вересні перевищили визначені завдання для ДПС на 38,0 млрд грн. Це дозволило скоротити розрив по всіх надходженнях, які адмініструються в країні (не лише ДПС), з 44,2 млрд грн (за січень – квітень) до 10 млрд грн (за 9 місяців) та до 1,6 млрд грн станом на 01.11.2020. Це крок до фінансової стабільності.
    Підтвердженням якісного перевиконання індикативів – є досягнення перевиконання по всіх бюджетоутворюючих платежах: з ПДВ (сальдо) понад індикатив сплачено 25,7 млрд грн; податок та збір на доходи фізичних осіб – +1,1 млрд грн до індикативу; акцизний податок – +1,7 млрд грн до індикативу; податок на прибуток – +0,1 млрд грн до індикативу. Але головний індикатор – це фактичне збільшення надходжень ПДВ порівняно з минулим роком. Вони за січень – жовтень цього року перевищують минулорічний показник ПДВ на 42,5 %.
    Одним з головних векторів розвитку економіки на наступні 10 років є цифровізація державних послуг, у тому числі і тих, що надає податкова служба. Саме тому Олексій Любченко акцентував увагу своїх колег на максимальній задоволеності потреб платників податків електронними послугами.
    «Цифровізація – це пріоритет. Ми розуміємо, що в умовах карантинного сьогодення потрібно максимально допомогти українському бізнесу вистояти. Можливість простого та зручного звітування та сплати податків, якісний податковий сервіс, ефективне адміністрування податків та готовність податкової служби до надання підтримки та допомоги платникам – ось основні вектори нашої роботи. Адже, незважаючи на складний час, вітчизняний бізнес продовжує сумлінно сплачувати податки. І з нашого боку має бути відповідний зворотний зв’язок у вигляді ефективної та виваженої податкової політики», – наголосив Олексій Любченко.
    У свою чергу представники Міністерства фінансів України відзначили високу результативність роботи податкової служби, значний прогрес у впровадженні реформ та підкреслили важливість продовження налагодженої міжвідомчої співпраці.
    Так, за словами першого заступника Міністра фінансів України Дениса Улютіна, завдяки ефективній роботі податкової служби з адміністрування податків, наразі держава має кошти на фінансування соціальних гарантій.
    Під час Колегії Голова ДПС Олексій Любченко окреслив основні завдання для керівників територіальних органів та структурних підрозділів ДПС щодо успішного завершення поточного року з високими результатами. Основна увага була зосереджена на якісному адмініструванню податків, посиленій аналітичній роботі з податковими правопорушеннями, боротьбі з корупційними проявами.

    Наталія Рубан: Завдання аудиторів ДПС – посилення аналітичної роботи та увага на ризикових платників


    В умовах обмежених можливостей повноцінної реалізації податкового контролю загальний внесок підрозділів податкового аудиту до бюджету за 9 місяців 2020 року становив 5,2 млрд гривень. Про це повідомила Перший заступник Голови ДПС Наталія Рубан під час засідання колегії ДПС.
    За її словами, основний акцент у податкових перевірках було зроблено на повноті декларування та сплати податку на додану вартість та акцизного податку.
    Так, грошовими коштами було забезпечено до бюджету 1,8 млрд грн. Також зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 10,8 млрд грн, що упередило несплату податку у майбутньому на 1,9 млрд грн. Крім того, зменшено залишки від’ємного значення ПДВ та заявлені до відшкодування суми ПДВ на 1,5 млрд гривень.
    «Сьогодні аудитори податкової служби працюють у рамках запровадженого карантину. Свою увагу ми зосередили на аналітичній роботі та аналізі ризиків. Наразі здійснюються фактичні перевірки з питань виробництва та обігу підакцизних товарів, документальні перевірки з питань відшкодування ПДВ та за зверненням платника», – наголосила Наталія Рубан.
    Одним з актуальних напрямів роботи ДПС є забезпечення проведення перевірок фізичних осіб – підприємців для ліквідації за заявами платників.
    Із 1,3 млн ФОПів, які на 1 січня цього року перебувають у стані припинення, без проведення документальних перевірок можливо провести ліквідацію 452 тисяч.
    Після зняття з 8 серпня 2020 року мораторію на перевірки з ліквідації, в ДПС активізовано роботу з цього питання.
    Пожвавлення цієї роботи має зменшити випадки здебільшого справедливих претензій підприємців до ДПС у зв’язку зі складнощами закриття їх діяльності.
    Особлива увага також приділяється викриттю схем з легалізації злочинних доходів. Так, за 9 місяців 2020 року виявлено 2659 підозрілих фінансових операцій, інформацію щодо яких надалі передано до Державної служби фінансового моніторингу.
    «Важливий напрям роботи підрозділів по боротьбі з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом – це проведення аналітичних досліджень на основі наданих матеріалів правоохоронними органами та інформації підрозділів податкової служби, документування фактів, формування висновків та подальша передача для розслідування в рамках кримінальних проваджень», – розповіла Наталія Рубан.
    Протягом січня-вересня 2020 року було проведено 1064 аналітичних дослідження, з яких 25% (261) – з власної ініціативи податківців, 75% (803) – за інформацією від правоохоронних органів.
    Така статистика свідчить про значну активність роботи, в основному, завдяки посиленню взаємодії з правоохоронними органами.
    За результатами розгляду складених досліджень до ЄРДР внесено відомості про вчинення 281 кримінального правопорушення на суму 5,6 млрд гривень.

    Євген Олейніков: Наше головне завдання – захистити легальний бізнес від конкуренції з тіньовим

    Про ефективність роботи ДПС свідчать результати із адміністрування податків: надходження до бюджету вже перевищили річні очікування. На цьому наголосив заступник Голови ДПС Євген Олейніков під час засідання колегії ДПС.
    За його словами, зокрема, одним з базових показників для оцінки результатів адміністрування податку на додану вартість визначено податкову ефективність з ПДВ.
    «Ми впевнено втримуємо податкову ефективність з ПДВ на рівні, що перевищує показники минулого року. Цей показник дає можливість оцінити результати роботи податкової без впливу таких факторів як інфляція, зміна цін тощо. Це – база і результат у вигляді сплати ПДВ», - підкреслив Євген Олейніков.
    Він також зазначив, що важливим є не тільки досягнуті результати в адмініструванні, а й методи, якими вони забезпечені.
    «Наразі ДПС забезпечує своєчасне ефективне відшкодування ПДВ платникам. Ми задовольняємо повністю заявку бізнесу на відшкодування, при цьому не знижуючи ефективність контрольно-перевірочної роботи, контролю за відшкодуванням ПДВ. Це важливо не тільки з точки зору підтримки бізнесу, особливо в умовах карантинних обмежень, адже це обігові кошти бізнесу, а й дуже важливо для забезпечення загальної стійкості системи державних фінансів», - наголосив Євген Олейніков.
    Заступник Голови ДПС також відзначив ефективність роботи системи моніторингу ризиків при реєстрації податкових накладних. Так, обсяг початково зупинених податкових накладних у рамках моніторингу складає менше 1,5 % за сумою. Але після надання платниками роз’яснень по проведеним операціям, переважна частина цих накладних ДПС реєструється в адміністративному порядку.
    «Це не судове оскарження, а адміністративна процедура, в межах якої податкова оперативно з’ясовує наявність або відсутність ризиків та за відсутності ризиків задовольняє скарги платників податків. Хоча законодавчо службі надано право під час карантину збільшувати терміни розгляду скарг, ми цим правом не користуємось, скарги розглядаються протягом 5 – 10 днів», - зазначив Євген Олейніков.
    Загалом з початку року за рішеннями органів податкової служби залишилися незареєстрованими накладні на суму 2,5 млрд грн. З цієї суми більше 50% взагалі не оскаржувались платниками ні до податкових органів, ні до суду. У загальному обсязі надходжень це становить менше 1%, що є свідченням використання системи моніторингу ризиків як ефективного податкового інструменту для протидії зловживань з ПДВ. При цьому з травня 2020 року спостерігається зростання обсягів реалізації, що вже перевищили показники відповідних періодів минулого року.
    «Результати забезпечення надходжень до бюджету свідчать: коли ми ефективно працюємо проти тіньової економіки, легальний бізнес збільшує свої обсяги продажу і свої податкові відрахування. Тому наше головне завдання – захистити легальний бізнес від конкуренції з тіньовим», - наголосив Євген Олейніков.

    Основні напрямки адміністрування екологічного податку

    На сьогодні питання стану довкілля Дніпропетровщини є надзвичайно важливим та турбує кожного мешканця регіону.
    Екологічний податок є одним із вагомих компенсаторів негативного впливу на природу шкідливих та небезпечних факторів, що виникають під час господарської діяльності платників.
    Екологічний податок – це складова екологічної політики нашої держави, завданням якої є регулювання відносин у галузі охорони, використання та відтворення природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки, запобігання i ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ландшафтів та інших природних комплексів, унікальних територій та природних об’єктів, пов’язаних з історико-культурною спадщиною.
    У цьому році Дніпропетровська область забезпечила надходження екологічного податку 660,6 млн грн до Державного та місцевого бюджетів, це майже 17 відсотків від суми надходжень в цілому по Україні.
    У поточному році року надходження по екологічному податку збільшились на 10,1 млн грн у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
    Основними платниками екологічного податку в області є підприємства гірничо-металургійного комплексу Криворіжжя, якими у поточному році сплачено до бюджетів 457 млн грн.
    Одним з пріоритетних напрямків роботи податкової служби є забезпечення повноти сплати екологічного податку підприємствами - забруднювачами, у т.ч. на добровільній основі.
    Кількість платників екологічного податку становить 3 701.
    У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість платників з екологічного податку збільшилась на 396 платників.
    Показник збільшення досягнуто завдяки комплексному підходу щодо залучення суб’єктів господарювання різних галузей економіки до сплати екологічного податку.
    Так, залучені платники по наступних категоріях:
    - що здійснюють зберігання зерна;
    - що здійснюють викиди шляхом спалення різних видів палива;
    - нелегальні АЗС.
    Хочу наголосити, що екологічний податок зобов’язані сплачувати усі суб’єкти господарювання, якщо їх діяльність призводить до:
    - викидів шкідливих речовин у повітря;
    - скидів шкідливих речовин до річок, ставків, озер, каналів, водосховищ, моря чи підземних вод;
    - розміщення відходів;
    - утворення радіоактивних відходів, їх тимчасове зберігання понад строк, встановлений особливими умовами ліцензії.
    Нагадую, що у разі, якщо платник екологічного податку з початку звітного року не планує здійснення господарської діяльності, то він повинен подати заяву у відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати Декларацію з екологічного податку на загальних підставах.
    Нормами Кодексу встановлені ставки податку в залежності від забруднюючої речовини, класу небезпечності речовин (сполук) в атмосферному повітрі.
    Об’єктом та базою оподаткування екологічним податком є:
    - обсяги та види забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
    - обсяги та види забруднюючих речовин, які скидаються безпосередньо у водні об’єкти;
    - обсяги та види (класи) відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях протягом звітного кварталу, крім обсягів та видів (класів) окремих відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях
    Під розміщення відходів розуміється постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (це може бути, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозволи уповноважених органів.
    Нагадую, що здійснення діяльності, у результаті якої забруднюється навколишнє середовище, можливе лише після отримання відповідного дозволу, а саме:
    - за викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами в атмосферне повітря:
    Відповідно до ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» отримання дозволу, виданого суб’єкту господарювання, обласними державними адміністраціями
    Дозволи оформлюються та надаються Департаментом екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
    - за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти здійснюється за наявності дозволу, який видається територіальними органами Державного агентства водних ресурсів.
    - за розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об'єктах) суб'єктів господарювання) видається Департаментом екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
    Підсумовуючи, хочу наголосити, що нашими спільними цілями екологічного оподаткування є:
    1) для платників - превентивний спосіб захисту довкілля:, а саме застосування платниками податку природозберігаючих технологій, зменшення викидів, забруднення та відходів, що становлять загрозу навколишньому середовищу;
    2) для податківців - фіскальний спосіб: використання коштів екологічного податку для поповнення доходів державного бюджету.
    Хочу подякувати сумлінним платникам за чітке виконання законодавства та сплату екологічного податку!
    https://dp.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/6900.html

    ПРРО – комфорт у оформленні розрахункових операцій

    Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що з 01.01.2021 розшириться коло платників, які зобов’язані використовувати реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) або програмні РРО (ПРРО).
    Слід зазначити, що можливості ПРРО при цьому мають переваги над класичними РРО, а саме:
    можливість підключення до РРО вагів;
    сканування штрих-коду для отримання ціни товару з бази;
    сканування штрих-коду для отримання ціни товару з бази;
    сканування штрих-коду для отримання ціни товару з бази даних;
    можливість вести облік товарів;
    можливість фіксування дати, часу та деталей розрахункової операції;
    можливість формування звітності за любий період;
    фіксація форми оплати;
    можливість підрахунку будь-яких податків та знижок.
    Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
    Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

    Прийнято постанову про виплату соціальної допомоги на дітей фізичним особам — підприємцям


    Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 25 листопада 2020 року № 1171 «Деякі питання виплати соціальної допомоги на дітей фізичним особам – підприємцям» (далі – Постанова № 1171).
    Постановою № 1171, зокрема встановлено, що:
    особам, які у травні – серпні 2020 р. отримали допомогу на дітей фізичним особам – підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку (далі – допомога на дітей), виплату такої допомоги буде здійснено у грудні 2020 р. за листопад і грудень 2020 р. без подання нової заяви та необхідних документів;
    допомога на дітей особам, які звертаються за її призначенням вперше із заявою та необхідними документами, що повинні бути подані до 15 грудня 2020 р., призначається і виплачується у листопаді та грудні 2020 р. відповідно до Порядку виплати допомоги на дітей фізичним особам — підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 329 «Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми».
    Постанова № 1171 набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з 01 листопада 2020 року.
    Постанову № 1171 розміщено на урядовому порталі «Єдиний вебпортал органів виконавчої влади України» за посиланням
    https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-viplati-socialnoyi-dopomogi-na-ditej-fizichnim-osobam-pidpriyemcyam-i251120-1171
    Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
    Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

    Закон України № 466: зміни у процедурі реєстрації платником ПДВ

    Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що 23.05.2020 набрав чинності Закон України від 16 січня 2020 року № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» із змінами (далі – Закон № 466).
    Закон № 466 вніс зміни, зокрема до пунктів 183.7 та 183.15 ст. 183 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо реєстрації платників ПДВ.
    Так, скорочено строк подачі заяви про добровільну реєстрацію: заява подається за 10 календарних днів до початку податкового періоду замість 20, як було до 23 травня 2020 року.
    Згідно з п. 183.7 ст. 183 ПКУ заява про реєстрацію особи як платника ПДВ подається до контролюючого органу виключно засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
    Разом з тим суб’єкти господарювання (новостворені) можуть заявити про своє бажання добровільно зареєструватися як платники ПДВ під час державної реєстрації створення юридичної особи або державної реєстрації фізичної особи – підприємця. У цьому разі відповідна заява або відомості передаються до контролюючих органів у порядку, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». У реєстраційній заяві зазначаються підстави для реєстрації особи як платника ПДВ.
    Щодо таких заяв або відомостей перебіг триденного строку їх розгляду контролюючими органами розпочинається з дати їх надходження до контролюючого органу, правила, порядок та строки розгляду є такими самими, як і для реєстраційних заяв, поданих до контролюючого органу безпосередньо.
    Перереєстрація у зв’язку із зміною найменування (крім перетворення) прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, який включений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), здійснюється контролюючим органом на підставі відомостей з ЄДР, тобто без подання заяви платником ПДВ (п. 183.15 ст. 183 ПКУ).
    Перереєстрація, яка здійснюється у зв’язку з перетворенням, проводиться на підставі заяви платника ПДВ. Якщо такий платник, утворений шляхом перетворення, не подав у встановлений строк заяви для перереєстрації, його реєстрація платником ПДВ анулюється відповідно до ст. 184 ПКУ.
    Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
    Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

    Новітні РРО: етапи впровадження норм законів України № 128 та № 129

    Павлоградсько-Синельниківський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників етапи впровадження норм законів України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг», із змінами і № 129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг», із змінами,а саме:
    І етап 01.08.2020 – запроваджено право використання програмного РРО як альтернативи класичним РРО;
    ІІ етап 01.01.2021 - розширення переліку видів діяльності (ризикові сфери), для яких застосування РРО/ПРРО обов'язкове, механізм КЕШБЕК;
    ІІІ етап 01.04.2021- використання фізичним особами – підприємцями (далі – ФОП) – платниками єдиного податку 2,3,4 групи, крім ФОП 1 групи.
    Крім того, слід зазначити, що Законом України від 30 березня 2020 року № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) збільшено граничний обсяг доходів ФОП – з «спрощенців» (далі – Закон України № 540):
    ГРУПА
    ДО 02.04.2020
    З 02.04.2020 (Закон України № 540)
    І
    300 тис. грн
    1 млн. грн
    ІІ
    1,5 млн. грн
    5 млн. грн
    ІІІ
    5 млн. грн
    7 млн. грн
    Підписуйтесь
    на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
    Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
    Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор