www.megev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 28 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Межівський район >> Новини
Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує
Версія для друку Написати листа
Протягом січня – липня 2020 року за платежами, що контролюються ДПС, до зведеного бюджету надійшло (сальдо) 461,7 млрд грн. Це на 55,1 млрд грн, або 13,6 відс. більше ніж за відповідний період 2019 року.

До державного бюджету спрямовано 310,2 млрд грн, що на 51,7 млрд грн, або на 20,0 відс. більше січня-липня 2019 року.
Місцеві бюджети отримали 151,6 млрд грн. Це на 3,5 млрд грн, або на 2,3 відсотка більше відповідного показника минулого року.
При цьому надходження (сальдо) до загального фонду державного бюджету у липні 2020 року становили 29,6 млрд грн, індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 123,1 відсотка.
У липні платникам податків на рахунки відшкодовано 9,1 млрд грн податку на додану вартість, що на 100 відс. відповідає сумам, заявленим до відшкодування.
Накопичена на початок 2020 року бюджетна заборгованість з відшкодування ПДВ скорочена на 12,6 млрд грн.
У розрізі основних платежів у липні 2020 року приріст порівняно з липнем 2019 року забезпечено з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів – у 1,3 раза (+2,3 млрд грн), акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів на 11,8 відс. (+0,7 млрд грн).
Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування становили 24,4 млрд грн, що на 1,2 млрд грн, або 5,1 відс. більше ніж за липень 2019 року.
Зазначених показників вдалося досягти в умовах епідемії та пов’язаних з цим карантинних обмежень, зокрема, щодо здійснення контрольно-перевірочної діяльності.
Сукупні надходження платежів до державного, місцевих бюджетів та державних цільових фондів, які адмініструються ДПС, становлять у січні-липні 2020 року 624,3 млрд гривень, що на 11,2 відс., або на 63,1 млрд грн більше відповідного періоду минулого року.


Мобільний ЦОП тепер і на Дніпропетровщині

Для надання якісних та доступних податкових послуг на Дніпропетровщині запрацював мобільний центр обслуговування платників.
Це вже другий мобільний ЦОП від податкової, який сам виїжджає до платників та надає адміністративні послуги на місцях. Такі мобільні ЦОПи започатковані були на Одещині.
Дізнатися про черговий виїзд мобільного ЦОПу можна, переглянувши розділ «Анонси» головної сторінки субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» та з оголошень у приміщеннях ЦОПів.
Завдяки мобільному формату обслуговування податкові послуги отримують громадяни навіть у віддалених куточках регіону, особливо корисним такий сервіс є для людей з обмеженими фізичними можливостями. Він дозволяє отримати послуги та консультації у найкоротший строк.
Більше того, фахівці ЦОПу надають відповіді щодо приймання звітності, інформують про впроваджені електронні сервіси ДПС та переваги Електронного кабінету, надають безкоштовне програмне забезпечення для формування та подання звітності платників в електронному вигляді, а також допомагають у заповненні податкових декларацій.
Мобільний ЦОП – це зручна та швидка податкова допомога для тих, хто немає можливості відвідати стаціонарний Центр обслуговування платників, розгалужена мережа яких діє по всій Україні.
У 469 ЦОПах платники можуть отримати адміністративні, консультаційні та інформаційні послуги, здати податкову звітність та отримати послуги кваліфікованого електронного підпису. Загалом ЦОПи надають 96 адміністративних послуг.
Так, лише за І півріччя цього року Центрами обслуговування платників було надано 2,5 млн адміністративних послуг.

Порушили правила застосування РРО – з 01.08.2020 нові штрафні санкції

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що законами України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» (із змінами) (далі – Закон № 128) та № 129-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» (із змінами) запроваджено ряд новацій у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО).
Зокрема, Законом № 128 за незастосування РРО або програмних РРО, застосування РРО/програмних РРО з порушенням встановлених законодавством вимог, передбачаються штрафні (фінансові) санкції.
Звертаємо увагу, що терміни введення нових розмірів штрафів, які планувались з 19.04.2020, Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (із змінами) було перенесено.
Так, тимчасово, штраф у розмірі 10 % (за перше порушення) і 50 % (за кожне наступне порушення) вартості проданих з порушенням товарів (робіт, послуг) застосовується з 01.08.2020.
З 01.01.2021 розмір штрафу становитиме 100 % і 150 % вартості проданих з порушенням товарів (робіт, послуг) за перше та наступне порушення відповідно.

Земельний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 57.5 ст. 57 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) фізичні особи – платники податків повинні сплачувати податки і збори, що встановлені ПКУ, через установи банків або відділення операторів поштового зв’язку.
У разі якщо зазначені особи проживають у сільській (селищній) місцевості, вони можуть сплачувати податки і збори через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про прийняття податків і зборів, форма якої встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Крім того, пунктом 287.5 ст. 287 ПКУ встановлено, що земельний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ.
Форму квитанції про прийняття податків і зборів, що може використовуватись фізичними особами у сільській (селищній) місцевості для сплати податків і зборів, у тому числі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, через каси сільських (селищних) рад, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 714 «Про затвердження форми Квитанції про прийняття податків і зборів» із змінами.
Податкове зобов’язання з земельного податку може бути нараховано за податкові (звітні) періоди (роки) в межах строків, визначених п 102.1 ст.102 ПКУ (п. 287.10 ст. 287 ПКУ).

Оподаткування операцій ПДВ здійснюється за декількома ставками

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ставки ПДВ встановлюються від бази оподаткування цим податком у таких розмірах:
а) 20 відсотків;
б) 0 відсотків;
в) 7 відсотків по операціях з:
● постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, а також медичних виробів, які внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або відповідають вимогам відповідних технічних регламентів, що підтверджується документом про відповідність, та дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні;
● постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, дозволених для застосування у межах клінічних випробувань, дозвіл на проведення яких надано центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я.
Норми визначені п. 193.1 ст. 193 Податкового кодексу України.

За порушення вимог зберігання спирту і алкогольних напоїв у місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру, передбачена відповідальність

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що до суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі зберігання спирту, або алкогольних напоїв, або тютюнових виробів у місцях зберігання, не внесених до Єдиного державного реєстру місць зберігання (Єдиний реєстр),
- 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 17 000 гривень.
Норми встановлені ст. 17 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами та доповненнями.

Закон України № 466 вніс зміни, які вплинули на подання звітності постійними представництвами нерезидента

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що змінами, внесеними Законом України від 16 січня 2020 року № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» (Закон України № 466), з п.п. 141.4.7 п. 141.4 ст. 141 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), починаючи з 23.05.2020, вилучено норми, які надавали можливість визначати суму прибутку постійного представництва нерезидента, що підлягає оподаткуванню в Україні, на підставі складення нерезидентом окремого балансу фінансово-господарської діяльності, погодженого з контролюючим органом за місцезнаходженням постійного представництва, або у разі неможливості визначити шляхом прямого підрахування прибуток, отриманий нерезидентами з джерелом його походження з України, визначати оподатковуваний прибуток контролюючим органом як різницю між доходом та витратами, визначеними шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7.
Підпункт 141.4.7 п. 141.4 ст. 141 ПКУ з 23.05.2020 передбачає єдиний порядок оподаткування, відповідно до якого постійне представництво оподатковується в загальному порядку та визначає обсяг оподатковуваного прибутку відповідно до положень ст. 39 ПКУ.
Враховуючи вищевикладене, рекомендовано постійним представництвам нерезидента подавати, починаючи зі звітного періоду – півріччя 2020 року, Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897 зі змінами та доповненнями, та не застосовувати форми розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво, які затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2016 № 544.
Відповідні роз’яснення надані листом ДПС України від 04.06.2020 № 8939/7/99-00-07-02-01-07.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор